صفحه اصلی

نمایشگاه آی فود 1396 هم‌زمان با هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته 2 تا 5 شهریورماه 1396 در مشهد برگزار می‌شود.


اولین رویداد صنعت غذا و محصولات کشاورزی با محوریت کارآفرینی، بازرگانی، نوآوری و آخرین دستاوردها و اطلاعات نوین در صنعت غذا (ifood) با همکاری پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از اعضای قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌‌های راهبردی از 2 تا 5 شهریور ماه 1396 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی، نمایشگاه آی فود و هجدهمین دوره از نمایشگاه‌های صنایع غذایی مشهد با توجه به ظرفیت بالای استان خراسان رضوی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و توان علمی- تخصصی این استان در این زمینه با نگاهی ویژه به ظرفیت‌های تجاری، فن‌آوری و نوآوری برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه که همزمان با هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته برگزار می‌شود، تولیدکنندگان داخلی و خارجی صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته به معرفی محصولات و ماشین‌آلات تولیدی خود می‌پردازند. 

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با هدف معرفی شبکه، خدمات و حمایت‌های قابل ارایه به متقاضیان دریافت خدمات آزمایشگاهی این حوزه و نیز معرفی و اطلاع‌رسانی برنامه حمایت از توسعه بازار ماشین‌آلات صنعتی پیشرفته ساخت داخل در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. 

گفتنی است، کارگاهی هم به همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف معرفی خدمات و حمایت‌های ستاد در زمینه کمک به توسعه فعالیت شرکت‌های حوزه فناوری نانو در زمینه صنایع مختلف با تاکید بر صنایع غذایی در این نمایشگاه، برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، اینجا را ببینید.
منبع : ifood 96