صفحه اصلی

به همت متخصصان داخلی و توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی، مدلسازی و شناسایی عیوب و خرابی در سیستم های دینامیکی غیرخطی با استفاده از روش باندگراف (توربوجت) امکانپذیر شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طراحی و ساخت درایورهای موتورهای صنعتی (سرو، سه فاز، استپ و ...)، آمپلی فایر توان بالا در کلاس D و H برای درایو موتور توسط متخصصان داخلی و به همت یکی از شرکت های دانش بنیان بومی شد.
شرکت مهندسی توسعه ادوات پویا یکی از شرکت های دانش بنیان است که با استفاده از مهندسین متخصص و همکاری با گروه های مختلف تولیدی در قالب پروژه های دانشگاهی و صنعتی در حوزه «ساخت الکترونیک صنعتی و مدل سازی و شبیه سازی سیستم» و «مکانیک و هوافضا» در کشور فعالیت می کند.

علیرضا باصحبت‌نوین‌زاده مدیر عامل شرکت مهندسی توسعه ادوات پویا در خصوص تولیدات این شرکت، گفت: «سازگارسازی محصولات طراحی شده با شبکه های صنعتی» و «طراحی و ساخت مدارات مدل سازی، شناسایی و شبیه سازی دینامیکی سیستم های مکانیکی و الکترومکانیکی و هوافضا» از جمله تولیدات این شرکت است.
وی افزود: طراحی و تولید«FDI»، «مانیتورینگ»، «تشخیص عیب و خرابی تجهیزات و سیستم های دینامیکی»، «ایجاد و توسعه کدهای مدل سازی دینامیکی سیستمی به صورت کاربر دوست» از دیگر حوزه های فعالیت شرکت مهندسی توسعه ادوات پویا است.

علیرضا باصحبت‌نوین‌زاده با بیان اینکه حوزه دیگر فعالیت این شرکت حوزه مکانیک و هوافضا است، گفت: «طراحی و ساخت انواع سیستم های کنترلی نیوماتیکی(فشار بالا)، هیدرولیکی و الکتریکی»، «طراحی و ساخت انواع تسترهای سیالاتی و نیوماتیکی فشار بالا» و «ساخت تونل باد مادون صوت» از جمله محصولات تولیدی شرکت در حوزه مکانیک و هوافضا است.