صفحه اصلی

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی با هدف کمک به رشد آزمایشگاه‌ها در زمینه مدیریت منابع انسانی، بهبود و توسعه فضای کسب و کار خدمات آزمایشگاهی و بهبود فرایندهای ارتباط با مشتری، بسته حمایت خدمات مشاوره را در نظر گرفته است

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی، آزمایشگاه‌های عضو  این شبکه برای بهره مندی از خدمات مشاوره بیمه تامین اجتماعی، مشاوره مالیاتی، مشاوره بازاریابی و مشاوره مدیریت عمومی و منابع انسانی، می‌توانند به پرتال جامع خدمات کسب و کار به نشانی bizservices.ir مراجعه کرده و با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور آزمایشگاه خود در سامانه شبکه آزمایشگاهی، به پنل کاربری وارد شوند. فهرست خدمات قابل ارائه به مراکز عضو، و امکان ثبت درخواست به صورت الکترونیکی از طریق این پرتال فراهم شده است. میزان حمایت شبکه، پرداخت 100درصد هزینه خدمات مشاوره تا سقف 15 میلیون ریال از مجموع هزینه خدمات مشاوره دریافتی توسط آزمایشگاه در همه سرفصل‌های مشاوره است. به بیانی دیگر به هر آزمایشگاه اعتباری معادل 15 میلیون ریال از سوی شبکه برای دریافت خدمات مشاوره تخصیص داده شده است.

 

از آذرماه سال 98 که این بسته حمایتی فعال شده است تا کنون 20 مرکز متقاضی از این خدمات بهره برده‌اند و در مجموع تاکنون 40 میلیون ریال حمایت در این حوزه به متقاضیان توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه شده است.

 

شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیات علمی، دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع کشور ارایه می‌دهد.