صفحه اصلی

مرکز آموزشی آزمون دانا پلاستیک با برگزاری دوره آموزشی عوامل موثر موادی و فرآیندی بر کیفیت لوله های پلی اتیلن، 8 تیرماه سال جاری میزبان محققان، دانشگاهیان و فعالان صنایع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، پلی‌اتیلن‌ها دسته‌ای از بسپارها یا ساختارهای پلیمری هستند که کاربرد قابل توجهی در صنایع و پژوهش‌های حوزه صنعت پلاستیک و پلیمر دارند.

 

شناسایی ویژگی‌های فیزیکی و شیمایی، ساختار و ماهیت این فرآورده‌ها می‌تواند نقش مهمی در توسعه پژوهش‌ها، محصولات کیفی و ارتقای فناوری پلی اتیلن ایفا کند.

 

بر همین اساس، مرکز آموزشی آزمون دانا پلاستیک در نظر دارد دوره آموزشی عوامل موثر موادی و فرآیندی بر کیفیت لوله های پلی اتیلن را با حضور پژوهشگران، دانشگاهیان، کارشناسان آزمایشگاه‌ها و اعضای علاقمند باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برگزار کند.

 

در این دوره آموزشی که در تاریخ 8 تیر 1400 برگزار می‌شود، مخاطبین با سرفصل های اصلی این دوره که عبارتند از  تفسیر آزمون های کنترل کیفی لوله های پلی اتیلن و ارتباط آن با فرایند و مواد اولیه، عوامل موثر فرایندی، عوامل موثر موادی، شناخت خواص ویژه و حایز اهمیت پلی اتیلن در تولید لوله و اتصالات، اختلاف توزیع جرم مولکولی و ساختار مولکولی در PE100 وPE 80 آشنا خواهند شد.

 

آزمون دانا پلاستیک یکی از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که با برگزاری دوره های تخصصی توسط اساتید مجرب، گامی در جهت ارتقای دانش فعالان صنعت پلیمر گام برمی‌دارد.

 

علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیش‌تر به آدرس اینترنتی www.danatechco.com مراجعه یا با شماره 46076447-021 داخلی 111 (گروه آموزش) و یا شماره همراه 09194614349 تماس حاصل کنند.