صفحه اصلی

موسسه تحقیقات خاک و آب کشور ششمین دوره آموزشی روش‌های تجزیه انواع مواد کودی را برای پژوهشگران، کارشناسان و فعالان حوزه کشاورزی برگزار می‌کند.

به گزارش دبیرخانه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی؛ بخش آزمایشگاه‌های موسسه تحقیقات خاک و آب با توجه به تخصص ویژه در زمینه آنالیز کودها، همچنین حجم بالای تقاضای آزمایشگاه‌های خصوصی و دولتی برای برگزاری دوره آموزشی در این زمینه، دوره آموزشی روش‌های تجزیه انواع مواد کودی را برگزار می‌کند.

 

این دوره آموزشی با هدف انتقال مهارت و ارتقای تجربه و افزایش توانمندی‌ها، 20 تا 25 آذرماه سال جاری در شهر کرج برگزار می شود. مخاطبین اصلی این دوره آموزشی، کارشناسان آزمایشگاه‌های خصوصی و دولتی در حوزه آنالیز انواع مواد کودی هستند. فراگیران شرکت‌کننده در این کارگاه آموزشی، روش های تجزیه انواع مواد کودی را به صورت عملی آموزش می‌بینند و با استانداردها آشنا می‌شوند.

 

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02636208788 تماس حاصل نمایند.

 

 

موسسه تحقیقات خاک و آب کشور فعالیت خود را با مطالعات خاکشناسی برای تعیین قابلیت اراضی برای آبیاری در طرح­ های توسعه منابع آب و زراعت‌های آبی از سال 1331، آغاز کرده است.

 

هدف از تاسیس این موسسه، انجام تحقیقات در زمینه مسائل مربوط به خاک و آب به منظور شناسایی و طبقه بندی خاک ها و ارزیابی اراضی کشور و بررسی و تعیین روش ­های علمی و اقتصادی بهره‌وری از منابع خاک و آب در زمینه تولید محصولات کشاورزی و هماهنگ کردن این فعالیت­ ها با سایر برنامه‌های تحقیقاتی کشور است.

 

بخش آزمایشگاه‌های موسسه تحقیقات خاک و آب، با تجزیه سالانه هزاران نمونه خاک، آب، گیاه و کود، با تاکید بر تولید داده دقیق و صحیح نقش مهمی در پیشبرد وظایف تحقیقاتی، نظارتی و کنترلی موسسه تحقیقات خاک و آب دارد.