صفحه اصلی

با تکمیل ظرفیت مرحله اول طرح های اعتباری زمستان، امکان بهره‌مندی از اعتبارات مرحله دوم فراهم شد.

دکتر رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: پیرو اطلاع رسانی‌های قبلی، ارایه یارانه برای دریافت خدمات آزمایشگاهی به صورت اعتباری در فصل زمستان، در 2 مرحله انجام شد؛ در مرحله اول، ظرفیت اصلی طرح های اعتباری برای آن دسته از اعضای هیئت علمی و دانشجویانی فعال شد که در سال 1400، اعتباری دریافت نکرده بودند و در مرحله دوم، متقاضیان می‌توانند به صورت عام از مابقی ظرفیت اعتبارات فصل زمستان استفاده کنند.

 

بر این اساس، مرحله اول از 20 آذر تا 20 دی ماه جاری فعال شد. در این مدت، اعتبارات فصل زمستان برای 1300 نفر عضو هیئت علمی و 3400 نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی، فعال شد. پس از تکمیل ظرفیت در مرحله نخست، در مرحله دوم، از 20 دی ماه، درخواست های ثبت شده در سامانه باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، بر اساس اولویت زمانی ثبت درخواست، بررسی و اعتبار زمستان از سوی شبکه تا سقف تکمیل ظرفیت طرح فعال می‌گردد.

 

 

دکتر اسدی فرد افزود: در فصل زمستان تاکنون بیش از 140 میلیارد ریال اعتبار به پژوهشگران برای دریافت خدمات آزمایشگاهی تخصیص داده شده است. شایان ذکر است وضعیت درخواست اعتبار پژوهشگران تا اول بهمن ماه نهایی خواهد شد و از بخش طرح های تخفیف خدمات آزمایشگاهی و یا بخش فهرست اعتبارات و خدمات دریافت شده در کارتابل مشتریان شبکه آزمایشگاهی، قابل مشاهده است.