صفحه اصلی

روش‌های نوآورانه در انجام آزمون‌های کیفیت‌سنجی محصولات در محیط آزمایشگاهی، زمینه‌ها و شرایط صادرات محصولات ایران‌ ساخت را فراهم می‌کند.

اعظم برزگر مدیرعامل شرکت پارسیان بهینه پایش با اشاره به این که با ارائه خدمات آزمایشگاهی مطلوب موفق به اخذ مجوز دانش بنیان شده‌ایم بیان کرد: آزمایشگاه میکرو‌ب‌شناسی این شرکت با تلاش های مستمر متخصصین فعال در این مجموعه توانسته شرایط اطمینان از صحت آزمون‌های آزمایشگاهی و اعتباربخشی به این نتایج را فراهم کرده و موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران شده است.

 

شناسایی آلاینده‌های باکتریایی

این فعال فناور، با اشاره به ارائه خدمات خدمات آزمایشگاهی در پارسیان بهینه پایش گفت: این خدمات شامل شناسایی اندوتوکسین در اسید سیتریک، شناسایی تخم انگل، شمارش و شناسایی باکتری انتروباکتریاسه در مواد غذایی، شمارش و شناسایی باکتری کلیفرم در مواد غذایی و آب، شمارش کپک، مخمر و استافیلوکوکوس اورئوس در مواد غذایی و فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی است.

 

 

برزگر همچنین به شمارش کلی میکروارگانیسم ها در مواد غذایی و فرآورده های آرایشی و بهداشتی و آب، اشاره کرد و افزود: شناسایی و شمارش اشرشیا کلی، کلستریدیوم پرفرژانس، باکتری های مقاوم به اسید، باکتری های اسید لاکتیک و باکتری های سرماگرا در مواد غذایی، آزمون میکروبی مواد غذایی کنسرو شده و شمارش هاگ باکتری های گرمادوست بی هوازی از جمله خدمات دیگری است که شرکت پارسیان بهینه پایش ارائه می دهد.

 

وی با اشاره به کمک این آزمایشات به صادرات فرآورده‌های ساخت داخل گفت و ادامه داد: امروز حساسیت ها در کشورهای مختلف بیشتر شده و ضرورت آزمون آزمایشگاهی را بیشتر نمایان می کند.

 

وی به حمایت‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی اشاره کرد و افزود: مشخصا حمایت های مالی از مجموعه های دانش بنیان می تواند کمک کند تا فرصت های شغلی بیشتری ایجاد و کمک بسزایی به صادرات کشور انجام شود تا محصولات ایرانی براحتی بتوانند جایگاه تجاری خود را حفظ و مشتریان بیشتری در سطح جهان پیدا کنند.