صفحه اصلی

شرکت خاتم پلیمر با برگزاری کارگاه آموزشی پلاستیک های بسته‌بندی، زمینه آشنایی فعالان آزمایشگاهی و صنایع غذایی را با آزمون های حوزه بسته‌بندی‌ مواد غذایی فراهم می‌کند.

 یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در ارتقا کیفیت مواد غذایی، بسته‌بندی آن‌ها است بر همین اساس، فعالان حوزه آزمایشگاهی و صنعتی با حضور در کارگاه آموزشی «پلاستیک ‌های بسته‌بندی» که 15 تیرماه سال جاری توسط شرکت دانش‌بنیان خاتم پلیمر برگزار می‌شود، با نحوه کیفیت سنجی و آزمون پلاستیک‌های بسته‌بندی آشنا خواهند شد.

 

شرکت کنندگان در این کارگاه ضمن آگاهی از چیستی و انواع بسته‌بندی، با مواد تشکیل دهنده محصولات بسته بندی، خواص پلاستیک های بسته بندی، آزمون های بسته بندی و اهمیت آزمایش و نظارت بر بسته بندی آشنا خواهند شد.

 

 

کارشناسان شرکت های صنایع بسته بندی، صنایع غذایی، پتروشیمی ها، معاونت های غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران از مخاطبان بالقوه این کارگاه آموزشی به شمار می‌روند.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند با شماره واتس آپ 09926301445 تماس حاصل کنند. دانشجویان برای حضور در این کارگاه آموزشی، از تخفیف شرکت خاتم پلیمر برخوردار خواهند شد.