صفحه اصلی

با آغاز طرح تخفیف ویژه پاییز 1401، بیش از 16هزار نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی از یارانه دریافت خدمات از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، انجام آزمون‌های دقیق، کیفی و کارآمد از مهم‌ترین لازمه‌های توسعه پژوهش‌های کیفی و کارآمد است. شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی علاوه بر زیست‌بوم مساعد و گسترده‌ای که از صدها آزمایشگاه و مرکز تحقیقاتی ارائه کننده این خدمات با کیفیت مطلوب فراهم آورده، مسیر را برای تسهیل دریافت این خدمات به مخاطبان، از جمله دانشگاهیان، پژوهشگران و فعالان فناور هموار کرده است.

 

بر همین اساس شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با هدف ارتقای پژوهش‌ها، توسعه طرح‌های دانشگاهی و تحقیقاتی و استفاده بهتر از برترین خدمات آزمایشگاهی و آنالیزی، باشگاه مشتریان را متشکل از مخاطبین این خدمات راه‌اندازی کرده و به صورت فصلی، تسهیلاتی را در قالب اعتبار به اعضای باشگاه ارائه می‌کند. اعضای باشگاه نیز می‌توانند این اعتبار را در قالب تخفیف دریافت خدمات آزمایشگاهی، با بهره‌مندی از خدمات مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی مورد استفاده قرار داده و ضمن پیشبرد پژوهش‌ها و طرح‌های تحقیقاتی یا فناورانه خود، گامی در مسیر ارتباط پژوهش و صنعت و توسعه طرح‌های فناورانه بردارند.

 

 

آغاز طرح تخفیف پاییزه و بهره‌مندی 16هزار دانشجو و عضو هیئت علمی دانشگاه

ثبت نام طرح تخفیف ویژه اعضای هیئت علمی و طرح ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ویژه پاییز 1401 از 27 شهریورماه سال جاری آغاز شده است. در قالب این طرح، 16000 نفر از دو گروه اعلام شده شامل 8000 نفر عضو هیئت علمی و 8000 نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی، تحت پوشش یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی قرار خواهد گرفت.

 

شایان ذکر است در فصل بهار و تابستان 1401 به 8500 عضو هیئت علمی و دانشجوی تحصیلات تکمیلی یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی از سوی شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی تخصیص داده شد و اعضای هیئت علمی، معرفی شدگان بنیاد ملی نخبگان، سرآمدان علمی ایران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و غیره در حدود 140 میلیارد ریال (چهارده میلیارد تومان) از اعتبارات تخصیص یافته استفاده کردند.

 

 

دو گروه مذکور می توانند از طریق کارتابل خود در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی به نشانی my.labsnet.ir نسبت به ثبت درخواست طرح تخفیف اقدام کنند. شروع استفاده از اعتبار طرح های مذکور اول مهرماه خواهد بود.