کارگاه آموزشی آشنایی با کاربرد، مزایا و معایب استفاده از انواع پلاستیک های بسته بندی برای مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، تیرماه 97 در آزمایشگاه خاتم پلیمر برگزار می‌شود.

با توجه به توسعه روز افزون صنایع بسته بندی از یک سو و تنوع محصولات به ویژه محصولات غذایی بسته بندی در کشور از سوی دیگر، شناخت مزایا، معایب و معضلات آنها از نظر سلامتی، بهداشتی و زیست محیطی و رفع شبهات ناشی از عدم آگاهی مردم از موارد استفاده آنها، ضروری است.

 

این کارگاه دو روزه که در آزمایشگاه خاتم پلیمر تهران برگزار می‌شود، مواردی همچون:

   - نقش و اهمیت بسته بندی مواد غذایی؛

   - آشنائی و طبقه بندی پلاستیک های بسته بندی؛

   - اندازه گیری مونومرها و اجزای باقیمانده در ظروف بسته بندی؛

   - روش های آنالیز و کنترل بسته بندی های رده خوراکی (Food Grade)؛

   - برهم کنش های بین بسته بندی و مواد غذایی و تعیین ماندگاری محصولات غذایی  در بسته بندی های پلاستیکی؛

   - بررسی خواص مکانیکی و فیزیکی بسته بندی؛

   - اندازه گیری فلزات سنگین و سمی در بسته بندی

 

تدریس خواهد شد.

 

آشنایی بیشتر جامعه، اطلاع رسانی صحیح و فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف در رابطه با انواع بسته بندی های پلاستیکی مواد غذایی، دارویی و بهداشتی، خواص، کاربرد و مصارف صحیح آنها که در برخی موارد استفاده نادرست از ظروف بسته بندی اثرات زیان باری را برای جامعه و محیط زیست به همراه دارد، از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

 

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره آموزشی که به مدت 16 ساعت برگزار خواهد شد، با واحد آموزش شرکت خاتم پلیمر به شماره‌های 88908977 و 88908533 تماس بگیرند.

 

شایان ذکر است که دانشجویان برای حضور در این دوره، از 10 درصد تخفیف ویژه بهره‌مند می‌گردند.

آزمایشگاه خاتم پلیمر از مراکز بخش خصوصی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که اطلاعات تجهیزات، توانمندی‌ها و خدمات این آزمایشگاه در صفحه آزمایشگاه در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی، در دسترس علاقمندان قرار دارد.

 

کلمات کلیدی : برگزاری دوره آموزشی,بسته بندی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code