موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش خدمات آزمایشگاهی خود را به پژوهشگران، دانشگاهیان و فعالان واحدهای فناور و صنعتی با تخفیف ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برای گرامیداشت هفته پژوهش، خدمات آزمایشگاهی خود را به مدت یک ماه با تخفیف 10 الی 15 درصدی به جامعه علمی کشور ارائه می‌دهد. این طرح تخفیفی با هدف ایفای نقشی اثرگذار در پژوهش و فناوری، تا 15 دی ماه سال جاری به مخاطبان ارائه می‌شود.


موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، علاوه بر طرح های حمایتی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی این تخفیف را به جامعه پژوهش و فناوری کشور از جمله اعضای باشگاه مشتریان شبکه ارائه می‌دهد.


این موسسه پژوهشی به عنوان یکی از مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی، یکی از مهمترین مراکز پژوهشی در حوزه صنعت غذا در کشور با آزمایشگاه‌های پیشرفته و تخصصی است و در طرح‌های پژوهشی مواد غذایی، انجام آزمون‌های تخصصی بر روی مواد غذایی، خوردنی و آشامیدنی، ارتقای سلامت و امنیت غذایی جامعه را دنبال می‌کند.


علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه آزمایشگاه مرکزی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با شماره های 35425317-051 و 09155754432  تماس حاصل نمایند.

کلمات کلیدی : باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,تخفیف,صنایع غذایی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code