مراسم انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری بین شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه فنی و حرفه ‌ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، همایش روز ملی پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ‌ای کشور صبح امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست و پس از خوش‌آمد گویی دکتر جهانشاهی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، با ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت‌های شبکه، روند تکامل شبکه را یک روند تدریجی و با برنامه ریزی عنوان کرد.

 

 

وی با بیان این که شبکه آزمایشگاهی 15 سال پیش کار خود را با تعداد کمی آزمایشگاه شروع کرد، گفت: اکنون بیش از 760 مجموعه آزمایشگاهی عضو شبکه شده‌اند که بیش از 17 هزار دستگاه خود را در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی به اشتراک گذاشته‌اند. 

 

 

اسدی فرد در ادامه با معرفی اعتبارات شبکه آزمایشگاهی برای حمایت از فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی سراسر کشور، از دانشگاهیان و اعضای هیئت علمی دعوت کرد با ثبت نام در باشگاه مشتریان این شبکه، از این خدمات و اعتبارات استفاده نمایند.

 

در ادامه این مراسم، تفاهم ‌نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید. بر اساس این تفاهم نامه، آزمایشگاه‌ها و کارگاه های دانشگاه در سراسر کشور برای ارایه خدمات به متقاضیان، به شبکه آزمایشگاهی می پیوندند و شبکه با همکاری دانشگاه، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت حوزه آزمایشگاهی را به صورت تخصصی برگزار خواهد کرد.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,دانشگاه,همکاری کشورها

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code