دوره آموزشی مجازی آشنایی با اصول کنترل کیفیت نوار آبیاری براساس استاندارد ملی 6775 به صورت مجازی توسط شرکت دقت آزمون بسپار برگزار می‌‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری روش‌های فناورانه و نوینی برای آبیاری طراحی و تجاری‌سازی شده که آبیاری نواری یکی از کارآمدترین روش‌ها است. این روش نوآورانه اما نیازمند رعایت استانداردهایی است که اصول و مبانی آن توسط شرکت دقت آزمون بسپار به متخصصان و کارشناسان آزمایشگاه‌ها معرفی می‌شود.

 

بر همین اساس شرکت دقت آزمون بسپار، دوره آموزشی مجازی آشنایی با اصول کنترل کیفیت نوار آبیاری را پنجشنبه 10 تیرماه سال جاری برگزار می‌کند.

 

در این دوره آموزشی که به صورت مجازی و برخط از ساعت 9 تا 15 برگزار می‌‌شود، مخاطبان با الزامات مواد اولیه مصرفی در نوار های آبیاری قطره ای، الزامات استاندارد ملی نوارهای آّبیاری قطره‌ای و دسته بندی انواع نوارها آشنا خواهند شد. همچنین ضمن تشریح آزمون‌های نوار آبیاری قطره‌ای در خلال این دوره آموزشی، الزامات کارایی سامانه نوارهای آبیاری نیز معرفی می‌شود.

 

از مخاطبین دوره آشنایی با اصول کنترل کیفیت نوار آبیاری می‌توان به کارکنان و مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی، کارشناسان، مدیران فنی و کیفی آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون، کارشناسان حقیقی استاندارد، پژوهشگران و دانشگاهیان اشاره کرد.

 

علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی مجازی می‌توانند به آدرس اینترنتی شرکت دقت آزمون بسپار مراجعه کنند، همچنین شماره واتساپ 09012419186 آماده پاسخ‌گویی به علاقمندان شرکت در دوره آموزشی آشنایی اصول کنترل کیفیت نوار آبیاری است.

 

کلمات کلیدی : برگزاری دوره آموزشی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,استاندارد,آموزش آنلاین

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code