شرکت ناب نوین تحلیل شاهوار یکی از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که خدمات آزمایشگاهی را در حوزه لایه‌ نشانی و سنتز نانو مواد ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، محمدمهدی شهیدی مدیر مجموعه آزمایشگاه‌های شرکت ناب نوین تحلیل شاهوار با اشاره به ارائه خدمات آنالیز، تحلیل و مشاوره توسط این شرکت گفت: در همین راستا، قراردادهایی با دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و نیز برخی از شرکت‌های فناور و صنعتی داریم و ضمن ارائه نتایج آزمون، تحلیل و مشاوره‌های لازم را نیز ارائه می‌دهیم.

 

ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه لایه نشانی و سنتز نانو مواد

این فعال فناور ادامه داد: شرکت ناب نوین تحلیل شاهوار علاوه بر ارائه خدمات تخصصی در حوزه سنتز لایه نازک و لایه نشانی، در حوزه تحلیل و مشاوره نیز فعال است و یکی از دلایلی که مشتریان به ما مراجعه می کنند، این است که علاوه بر ارائه نتایج، با نگاهی تخصصی به آزمایش‌ها مشاوره‌های لازم را نیز ارائه می کنیم، همچنین تلاش شده است ضمن حفظ کیفیت، سرعت در ارائه نتایج و تحلیل ها بالا باشد.

 

شهیدی با اشاره به فعالیت متخصصان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد در آزمایشگاه‌ شرکت ناب نوین تحلیل شاهوار، گفت: فعالان این مجموعه فناور عمدتاً در حوزه فیزیک تخصص دارند و مجموعه 6 متخصص دکتری و کارشناسی ارشد، در ارائه خدمات آزمایشگاهی در این شرکت فعال هستند.

 

ارائه خدمات لایه‌ نشانی بر بستر شبکه آزمایشگاهی

 

مدیر مجموعه آزمایشگاه‌های شرکت ناب نوین تحلیل شاهوار به تنوع در روش‌های لایه نشانی قابل ارائه توسط این مجموعه فناور اشاره کرد و ادامه داد: لایه نشانی به روش اسپاترینگ، تبخیر حرارتی، لایه نشانی به روش دورانی و اسپری پایرولیزیز برخی از متعدد روش‌هایی است که برای لایه نشانی مواد استفاده می‌شود که در این حوزه طیف متنوعی از خدمات را ارائه می‌دهیم.

 

این فعال فناور، نقش شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی را در مسیردهی به آزمایشگاه‌ها برای ارائه تحلیل‌های فرا آزمون اثربخش و راهگشا دانست و گفت: برخی از آزمایشگاه‌ها توانمندی‌های بالقوه‌ای دارند و می‌توانند با ارائه تحلیل‌های کاربردی، در شکل گیری ایده های نوآورانه راهگشا باشند؛ اگر شبکه آزمایشگاهی بتواند در حوزه تحلیل نتایج، آزمایشگاه‌ها را تشویق کند قطعا با تغییر نگاه بسیاری از دانشجویان و پژهشگران، گام بزرگی را در مسیر بهبود پژوهش‌ها خواهد پیمود.

 

کلمات کلیدی : لایه نشانی,آزمایشگاه,آزمون فناوری نانو,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code