دوره آموزشی معیارهای انتخاب مستربچ برای لوله و اتصالات پلیمری در مرکز آموزشی آزمون داناپلاستیک برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، انتخاب ویژگی‌های مناسب و کاربردی در اتصالات و لوله‌های پلیمری، یکی از دغدغه های فعالان حوزه صنعت و پژوهش بوده است.

 

بر همین اساس، شرکت آزمون دانا پلاستیک با برگزاری دوره های تخصصی تلاش می‌کند زمینه را برای ارتقای دانش فعالان صنعت پلیمر فراهم نماید. مرکز آموزشی شرکت آزمون دانا پلاستیک دوره آموزشی معیارهای انتخاب مستربچ برای لوله و اتصالات پلیمری را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

 

در این دوره آموزشی که در تاریخ 6 آذرماه 1400 برگزار می‌شود، مخاطبین با سرفصل های اصلی این دوره از جمله مفاهیم اولیه و تعریف مستربچ آشنا می‌شوند.

 

دوره آموزشی معیارهای انتخاب مستربچ برگزار می شود

 

همچنین شناخت انواع مستربچ‌ها مانند دوده، سفید، رنگی، فرابنفش، آنتی اکسیدانت و آنتی باکتریال از دیگر سرفصل‌های آموزشی این دوره است. شرکت کنندگان همچنین ضمن آشنایی با مبانی اختلاط، توزیع و پراکنش، با معیارهای انتخاب و ارزیابی یک مستربچ مناسب آشنا خواهند شد. تحلیل مشکلات ناشی از مستربچ در خطوط تولید و تغییر در خواص محصولات از دیگر سرفصل‌های دوره آموزشی یادشده است.

 

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس danatechco.com مراجعه یا با شماره 46076447-021 داخلی 107 (گروه آموزش) و در صورت نیاز با شماره همراه 09194614349 تماس حاصل کنند.

 

 

 

کلمات کلیدی : مستربچ پلیمری چیست,خواص مستربچ ها,دوره آموزشی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code