شرکت آرتینه صنعت پرتو خدمات خود را در حوزه بازرسی‌های غیر مخرب از سازه‌های فلزی و قطعات صنعتی بر بستر شبکه آزمایشگاهی ارائه می‌دهد.

حمید خرسند مدیر مجموعه آزمایشگاهی شرکت آرتینه صنعت پرتو با بیان این‌که این شرکت بیش از یک دهه است که در حوزه بازرسی‌های غیر مخرب از سازه‌های فلزی و قطعات صنعتی فعال است، ادامه داد: این فعالیت، از سال 1389 آغاز شده است و  این شرکت توانست همزمان، با معرفی محصولات تابشی حرارتی مادون قرمز در سال 1393 به‌عنوان یکی از واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی فعالیت‌های فناورانه و آزمایشگاهی خود را توسعه دهد.

 

این فعال فناور با اشاره به تجاری سازی و توسعه در حوزه طراحی و ساخت محصولات تابشی حرارتی مادون قرمز گفت: این محصولات و تجهیزات در دوره‌های گوناگون نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ ساخت، ارائه شده است تا مسیر فروش تجهیزات و تامین نیاز بازار داخلی هموار شود.

 

خرسند با اشاره به ارائه خدمات آزمایشگاهی پس از عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی از سال 1395، بیان کرد: این مرکز با استفاده از دانش و تجربه اعضای خود قابلیت ارائه خدمات آزمایشگاهی، مشاوره ای و صنعتی به سایر مراکز دولتی و خصوصی را دارا است.

 

مدیر این مجموعه آزمایشگاهی با اشاره به ارائه خدمات طراحی، مشاوره و ساخت کوره های پیشرفته گفت: طراحی و ساخت کوره و آون‌های مادون قرمز با نرخ گرمایشی بالای 600 درجه سانتی گراد، طراحی و ساخت کوره های دما و خلاء بالا، کوره های فشار بالا، کوره های گازی و انجام فرآیندهای brazing قطعات فلزی و سرامیکی بخشی از خدمات این مجموعه فناور و آزمایشگاهی است.

 

تولید تجهیزات ایران ساخت هم زمان با توسعه ارائه خدمات آزمایشگاهی

 

خرسند، با تاکید بر این‌که سعی شده است تا تمامی قسمت های پذیرش تا تحویل نمونه بصورت غیر حضوری و آنلاین صورت پذیرد، گفت: البته به درخواست خود مشتری با رعایت پروتکل های بهداشتی، حضور مشتری در محل انجام برخی از آزمون ها بلامانع است.

 

وی با بیان این‌که با توجه به توسعه فناوری، استفاده از کوره های دمای بالا تا 1800 درجه تحت اتمسفر و خلاء اجتناب ناپذید شده است، افزود: لزوم استفاده از سیستم‌های عملیات حرارتی دما بالا بیشتر معطوف به عملیات حرارتی فلزات دیرگداز و همچنین تف­جوشی مواد سرامیکی و کامپوزیتی می‌شود. وی هدف از اجرای پروژه جاری را افزایش دانش فنی و توان تولید قطعات سرامیکی در زمینه ساخت کوره‌های پیشرفته دانست و گفت: مشابه چنین کوره‌هایی در کشور که قادر به ارائه خدمات باشند، انگشت‌شمار و با محدودیت‌های فراوانی همراه هستند.

 

این فعال فناور با اشاره به نقش شبکه آزمایشگاهی در حمایت و معرفی آزمایشگاه‌های توانمند و فعال کشور گفت: یکی از مناسب‌ترین روش های تبلیغاتی، معرفی توانمندی‌ها در فضای مجازی می باشد، که این عمل در شرکت توسط یک گروه بازاریاب در حال انجام می باشد. همچنین شرکت در نمایشگاه ها و جشنواره های علمی نیز به نوبه خود می تواند شناخت بیشتری به مشتریان ارائه دهد.

 

کلمات کلیدی : آزمایشگاه,شرکت دانش بنیان,نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code