شرکت خاتم پلیمر با برگزاری کارگاه آموزشی پلاستیک های بسته‌بندی، زمینه آشنایی فعالان آزمایشگاهی و صنایع غذایی را با آزمون های حوزه بسته‌بندی‌ مواد غذایی فراهم می‌کند.

 یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در ارتقا کیفیت مواد غذایی، بسته‌بندی آن‌ها است بر همین اساس، فعالان حوزه آزمایشگاهی و صنعتی با حضور در کارگاه آموزشی «پلاستیک ‌های بسته‌بندی» که 15 تیرماه سال جاری توسط شرکت دانش‌بنیان خاتم پلیمر برگزار می‌شود، با نحوه کیفیت سنجی و آزمون پلاستیک‌های بسته‌بندی آشنا خواهند شد.

 

شرکت کنندگان در این کارگاه ضمن آگاهی از چیستی و انواع بسته‌بندی، با مواد تشکیل دهنده محصولات بسته بندی، خواص پلاستیک های بسته بندی، آزمون های بسته بندی و اهمیت آزمایش و نظارت بر بسته بندی آشنا خواهند شد.

 

کارگاه آموزشی پلاستیک ‌های بسته‌بندی برگزار می‌شود

 

کارشناسان شرکت های صنایع بسته بندی، صنایع غذایی، پتروشیمی ها، معاونت های غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران از مخاطبان بالقوه این کارگاه آموزشی به شمار می‌روند.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند با شماره واتس آپ 09926301445 تماس حاصل کنند. دانشجویان برای حضور در این کارگاه آموزشی، از تخفیف شرکت خاتم پلیمر برخوردار خواهند شد.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,کارگاه آموزشی,دوره آموزشی,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code