با آغاز طرح تخفیف ویژه پاییز 1401، بیش از 16هزار نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی از یارانه دریافت خدمات از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، انجام آزمون‌های دقیق، کیفی و کارآمد از مهم‌ترین لازمه‌های توسعه پژوهش‌های کیفی و کارآمد است. شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی علاوه بر زیست‌بوم مساعد و گسترده‌ای که از صدها آزمایشگاه و مرکز تحقیقاتی ارائه کننده این خدمات با کیفیت مطلوب فراهم آورده، مسیر را برای تسهیل دریافت این خدمات به مخاطبان، از جمله دانشگاهیان، پژوهشگران و فعالان فناور هموار کرده است.

 

بر همین اساس شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با هدف ارتقای پژوهش‌ها، توسعه طرح‌های دانشگاهی و تحقیقاتی و استفاده بهتر از برترین خدمات آزمایشگاهی و آنالیزی، باشگاه مشتریان را متشکل از مخاطبین این خدمات راه‌اندازی کرده و به صورت فصلی، تسهیلاتی را در قالب اعتبار به اعضای باشگاه ارائه می‌کند. اعضای باشگاه نیز می‌توانند این اعتبار را در قالب تخفیف دریافت خدمات آزمایشگاهی، با بهره‌مندی از خدمات مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی مورد استفاده قرار داده و ضمن پیشبرد پژوهش‌ها و طرح‌های تحقیقاتی یا فناورانه خود، گامی در مسیر ارتباط پژوهش و صنعت و توسعه طرح‌های فناورانه بردارند.

 

ثبت نام طرح تخفیف استفاده از خدمات آزمایشگاهی ویژه پاییز 1401 آغاز شد

 

آغاز طرح تخفیف پاییزه و بهره‌مندی 16هزار دانشجو و عضو هیئت علمی دانشگاه

ثبت نام طرح تخفیف ویژه اعضای هیئت علمی و طرح ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ویژه پاییز 1401 از 27 شهریورماه سال جاری آغاز شده است. در قالب این طرح، 16000 نفر از دو گروه اعلام شده شامل 8000 نفر عضو هیئت علمی و 8000 نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی، تحت پوشش یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی قرار خواهد گرفت.

 

شایان ذکر است در فصل بهار و تابستان 1401 به 8500 عضو هیئت علمی و دانشجوی تحصیلات تکمیلی یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی از سوی شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی تخصیص داده شد و اعضای هیئت علمی، معرفی شدگان بنیاد ملی نخبگان، سرآمدان علمی ایران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و غیره در حدود 140 میلیارد ریال (چهارده میلیارد تومان) از اعتبارات تخصیص یافته استفاده کردند.

 

ثبت نام طرح تخفیف استفاده از خدمات آزمایشگاهی ویژه پاییز 1401 آغاز شد

 

دو گروه مذکور می توانند از طریق کارتابل خود در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی به نشانی my.labsnet.ir نسبت به ثبت درخواست طرح تخفیف اقدام کنند. شروع استفاده از اعتبار طرح های مذکور اول مهرماه خواهد بود.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,تخفیف,آزمایشگاه

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code

نظرات

0 0

منصور حدادی - ‏۱۴۰۱/۱۲/۰۶

عرض سلام و ادب ،بنده در طرح پاییز ثبت نام کردم ولی تخفیفی اعمال نشد و الان هم چند نمونه sem ,tem دارم و خیلی هزینه سنگین میشه با توجه به اینکه دانشجو هستم و متاهل و وضعیت اقتصادی هم که خودتان شاهد هستید، لطف بفرمایید تخفیفی را برای بنده در نظر بگیرید.

پاسخ
پاسخ مسئول سایت :

سلام

لطفا به باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی ایمیل ارسال کنید تا مورد بررسی شود و در صورت تایید، اعتبار شما شارژ می شود.

 

0 0

افشین فهیم - ‏۱۴۰۱/۱۱/۲۸

با سلام اینجانب دانشجوی دکتری تخصصی میکروب شناسی و عضو شبکه آزمایشگاه های راهبردی بوده واکنون در حال گذراندن پایان نامه تحصیلی می باشم و برای انجام پایان نامه نیازمند خدمات حمایتی اعتباری ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی می باشم با تشکر

پاسخ
پاسخ مسئول سایت :

سلام

از طریق باشگاه مشتریان، طرح مربوط به دانشجویان تحصیلات تکمیلی را انتخاب کنید. همچنین استاد شما می توانند از اعتبار خودشان در باشگاه مشتریان به شما منتقل کنند که استفاده کنید.

 

برقرار باشید

0 0

فاطمه - ‏۱۴۰۱/۱۱/۱۶

سلام .یه سوال داشتم من انالیزهای پایان نامم رو تازه شروع کردم ،اگه الان طرح تخفیف بگیرم برای بعد از عید به مشکل برمیخورم و دیگه طرح تخفیف ندارم ؟

پاسخ
پاسخ مسئول سایت :

سلام

شما می توانید از طرح های ارایه شده برای فصل بهار و تابستان استفاده کنید. این طرح ها، فروردین ماه اطلاع رسانی خواهند شد.

برقرار باشید

0 0

علی حسینی - ‏۱۴۰۱/۱۰/۰۱

با سلام. متاسفانه اکثر شرکتها و دانشگاهها فقط در آنالیزهای ارزانی مثل XRD تخفیف را اعمال می کنند. بنده به عنوان هیات علمی از اعتبار پاییزه در حدود 300-400 هزارت.من تخفیف گرفتم و آنالیزهایی مثل HRTEM را برام آزاد حساب گردند. اصولا فلسفه تخفیف باید به آنالیزهای هایتک باید باشه که برای چاپ مقاله و... کمک کننده باشه.

پاسخ
0 0

مریم ودادی - ‏۱۴۰۱/۰۹/۱۹

باسلام میخواستم بدونم برای زمستان امسال طرح تخفیفات آزمایشگاهی برای دانشجویان تکمیلی که موفق به ثبت نام در پاییز نشدند دارید؟ سپاس

پاسخ
پاسخ مسئول سایت :

سلام

مهلت استفاده از اعتبار پاییز تا آخر سال تمدید شده است.

در صورتی که اعتبار شما استفاده شده است، می توانید به باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی ایمیل بفرستید و درخواست اعتبار مجدد بدهید. درخواست شما بررسی و در صورت تایید، انجام می شود.

برقرار باشید.

0 0

روح اله شجاعی حقدادی - ‏۱۴۰۱/۰۶/۳۰

سلام\\r\\nبسیار عالی و ممنون\\r\\nفقط دسترسی رو بفرمایید لطفا

پاسخ
0 0

یاشار - ‏۱۴۰۱/۰۶/۲۹

عالی

پاسخ