همزمان با هفته پژوهش، 12 عنوان کارگاه آموزشی و نوآورانه در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی برگزار می‌شود.

ارتقای توانمندی‌ها، مهارت‌ها و تخصص‌ها در حوزه آزمایشگاهی و تحقیقاتی، یکی از ضرورت‌هایی است که به ارتقای نتایج آزمایشگاهی، افزایش دقت نتایج آزمون‌ها، ارتقای کیفیت پژوهش‌ها و خدمات و در نهایت حضور تولیدات رقابت‌پذیر و کیفی دانش‌بنیان در بازارهای داخلی و بین‌المللی می‌شود.

 

بر همین اساس، آزمایشگاه‌ها و مجموعه‌های تحقیقاتی با هدف ارتقای دانش و تخصص کارشناسان، پژوهشگران و علاقمندان به حوزه آزمایشگاهی، کارگاه‌های آموزشی را به صورت دوره‌ای برگزار می‌کنند. شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی نیز از حضور کارشناسان مراکز آزمایشگاهی در برنامه‌های آموزشی، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی مراکز عضو، با رویکرد هم افزایی، انتقال تجربیات و ارتقای مهارت و تخصص افراد، حمایت می‌کند.

 

بر همین اساس و همزمان با هفته گرامی‌داشت پژوهش و فناوری، موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی مشهد، کارگاه‌های آموزشی متنوعی را در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی برگزار می‌کند. برنامه برگزاری این کارگاه ها به صورت زیر است:

 

همزمان با هفته پژوهش و فناوری؛ تجهیزات و روش‌های فناورانه آزمایشگاهی معرفی می‌شود

 

شایان ذکر است که همه کارگاه های آموزشی به صورت برخط و اینترنتی برگزار می شود و علاقمندان برای ثبت نام در این برنامه ها می توانند از طریق نشانی اینترنتی www.rifst.ac.ir اقدام کنند و یا با شماره 35425409 – 051 تماس بگیرند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,برگزاری دوره آموزشی,صنایع غذایی و کشاورزی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code