مجموعه آزمایشگاهی خاتم پلیمر، دوره آموزشی تولید تا بازیافت پلی اتیلن ترفتالات را ویژه دانشجویان، محققان، کارشناسان و فعالان صنعت برگزار می‌کند.

مجموعه تولیدی، آزمایشگاهی و تحقیقاتی خاتم پلیمر به عنوان یکی از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، ضمن انجام خدمات آزمایشگاهی، آموزشی، تحقیقاتی، مشاوره ای، مهندسی معکوس، تولیدی و بازرگانی درکلیه صنایع پلیمری خدمات خود را ارائه می‌کند.

 

برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با هدف آشنایی دانشجویان، پژوهشگران و کارشناسان، یکی از بخش‌های فعالیت این مجموعه است و بر همین اساس در این دوره مخاطبان با فرآیند تولید تا بازیافت پلی اتیلن ترفتالات (PET) آشنا می شوند.

 

ماده‌ای مهم در صنعت پلیمر

پلی اتیلن ترفتالات (PET) یکی از مواد پلیمری به شمار می‌رود که کاربرد هایی گسترده در تولید و ساخت بطری های پلاستیکی ، ورق، الیاف، صنعت نساجی و... دارد. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و کارایی بالا، این ماده به صورت گسترده در تولید الیاف سنتزی یا مصنوعی (مانند الیاف پلی استر) استفاده می شود که بزرگ‌ترین بخش صنعت الیاف مصنوعی را در بر می‌گیرد. PET همچنین به صورت وسیعی در بسته بندی مواد غذایی مانند بطری نوشیدنی ها و غذاهای یخ زده استفاده می‌شود و این  قابلیت را دارد که در مایکروویو حرارت داده شود.

 

دوره آموزشی «تولید تا بازیافت پلی اتیلن ترفتالات» برگزار می‌شود

 

تخفیف ویژه دانشجویان و اعضای باشگاه مشتریان

دوره آموزشی «تولید تا بازیافت پلی اتیلن ترفتالات» با تخفیف ۴۰ درصدی ویژه دانشجویان و اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ، 15 آذرماه از ساعت 8 تا 12 برگزار می‌شود. شرکت کنندگان این دوره آموزشی، ضمن آشنایی با صفر تا صد پلی اتیلن ترفتالات، تسلط کامل بر روی پلیمر PET خواهند یافت.

 

علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند برای ثبت نام به آدرس www.khatampolymer.com مراجعه کرده و یا با شماره‌های 02188908977 و 09903523986 تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,برگزاری دوره آموزشی,خواص پلیمر

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code