شرکت آخیز گستر تمیم ایرانیان ضمن تولید تجهیزات و محصولات در حوزه قیر، آسفالت، خاک و بتن، زمینه را برای ارزیابی و ارتقای کیفیت این محصولات فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مانا معتمدی مدیر مجموعه آزمایشگاهی شرکت آخیز گستر تمیم ایرانیان به فعالیت­های این شرکت در حوزه آزمایشات تجهیزات راه اشاره کرد و گفت: این مجموعه شامل آزمایشگاه قیر، آسفالت، خاک و بتن به همراه ساخت و تولید محصولات جدید است.

 

این فعال حوزه پژوهش به تجهیزات موجود در این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: کلیه تست های آزمایشگاهی کشش، فشار و خمش در زمینه راه و ساختمان، در این مجموعه انجام می‌شود.

 

معتمدی، درباره فرآیند دریافت نمونه‌ها تا ارسال نتایج عنوان کرد: نمونه ها توسط پست یا کارفرما به ما تحویل داده می‌شود یا مواد لازم توسط خود آزمایشگاه یا کارفرما تحویل داده شده و توسط آزمایشگاه ساخته می‌شود.

 

مدیر مجموعه آزمایشگاهی شرکت آخیز گستر تمیم ایرانیان، با اشاره به طیف خدمات قابل ارائه، با تکیه بر تجهیزات تخصصی عنوان کرد: ساخت قیرهای مخصوص، استفاده از rap، قیرهای نانو کامپوزیت و بحث های شکست و آسیب که موضوعات روز دنیا هستند، تنها بخشی از پروژه­های خاص این مجموعه به شمار میروند.

 

کیفیت تجهیزات راه و ساختمان با آزمایش‌های دقیق و کیفی ارتقا می‌یابد

 

وی با تاکید بر اینکه شکل­گیری شبکه آزمایشگاهی فناوری­های راهبردی نقش قابل توجهی در ارائه گسترده خدمات و توسعه فعالیت­های آزمایشگاهی و پژوهشگاهی داشته است، عنوان کرد: ضمن تقدیر از این شبکه به دلیل کنترل بالا بر آزمایشگاه­­ها و پاسخ­دهی سریع، پیشنهاد می‌شود که از ظرفیت متخصصان برای ثبت نوآوری و فناوری‌ها استفاده شود. کمک به دانشجویان و پژوهشگران مستعد با استفاده از مقالات معتبر استخراجی، می‌تواند به ثبت هرچه بیش‌تر اختراعات و پتنت‌های داخلی و بین‌المللی کمک کند.

 

وی ادامه داد:  شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی همچنین می‌تواند آزمایشگاه‌های پژوهشی را جهت خرید یا ساخت محصولات حمایت کند تا بتوانند ضمن رفع نیازهای کشور، زمینه را برای اشتغال و صادرات محصولات و خدمات نوآورانه و دانش‌بنیان به سایر کشورها فراهم کند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,ساختمان,آزمایشگاه

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code