شرکت بهینه آزمای کیش با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته، با سنجش عناصر موجود در آب، غذا، مواد آرایشی و بهداشتی به ارتقای کیفیت تولیدات کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، اندازه‌گیری عناصر و مواد موجود در فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی ضرورتی است که می‌تواند به کیفیت‌سنجی این فرآروده‌ها، ارتقای تولیدات و بهبود کیفیت زندگی جامعه کمک کند. شرکت بهینه آزمای کیش یکی از مجموعه‌های فناور عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که این خدمات را در اختیار پژوهشگران، تولیدکنندگان، واردکنندگان و دیگر فعالان این حوزه قرار داده است.

 

محمدرضا بهار مدیر مجموعه آزمایشگاهی بهینه آزمای کیش با اشاره به استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی کارآمد و نیروی انسانی متخصص برای ارائه این خدمات عنوان کرد: آزمایشگاه با دارا بودن کارشناسان متخصص و تجهیزات کامل و به روز دنیا  از توانمندی اندازه گیری و تعیین مقدار انواع عناصر فلزی و غیر فلزی، نگهدارنده‌ها، شیرین کننده‌های مصنوعی و کافئین در نمونه‌های مختلف از جمله آب، فاضلاب، مواد غذایی و آرایشی بهداشتی مطابق استانداردهای موجود برخوردار است.

 

این فعال فناور با اشاره به تنوع در ارائه خدمات آزمایشگاهی بر اساس دسته‌بندی آزمایشگاه‌های این مجموعه عنوان کرد: در آزمایشگاه‌های مختلف از جمله نساجی، ظروف، تعیین ماهیت، تایر، میکروبیولوژی، شیمی، آنالیز دستگاهی، صنایع غذایی و دیگر بخش‌های این مجموعه، ظرفیت خوبی برای ارائه روزآمدترین خدمات آزمایشگاهی ایجاد شده است.

 

بهار با اشاره به خدمات آزمایشگاهی آزمایشگاه نساجی عنوان کرد: در این  آزمایشگاه عمدتا ارزیابی و کنترل کیفیت منسوجات صورت می‌گیرد. مدیر مجموعه آزمایشگاهی بهینه آزمای کیش، به فعالیت‌های آزمایشگاه آنالیز دستگاهی اشاره کرد و افزود: این آزمایشگاه با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و توانمند، به کمک تجهیزات آزمایشگاهی روزآمد و پیشرفته می‌تواند مقدار آنیون ها، کاتیون ها، فلزات سنگین، نگهدارنده‌ها، شیرین‌کننده‌های مصنوعی و کافئین را در نمونه های مختلف اندازه‌گیری و سنجش کند.

 

مدیر مجموعه آزمایشگاهی بهینه آزمای کیش از استقرار استاندارد آزمایشگاهی 17025 و ارائه خدمات آزمایشگاهی بر مبنای این استاندارد گفت و ادامه داد: تلاش کردیم تا خدمات آزمایشگاهی منطبق با روزآمدترین معیارها و استانداردها ارائه شود؛ بر همین اساس، تعیین ماهیت مواد و کیفیت آن‌ها منطبق با معیارهای استاندارد در عرصه بین‌المللی، یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت این مجموعه است. بر همین اساس کار شناسایی و تشخیص فلزها، پلیمرها و حلال های آلی، ظروف شیشه ای و کریستال، جنس الیاف و دیگر مواد برای واردکنندگان، گمرک و پژوهشگران قابل ارائه است.

 

بهار از کیفیت‌سنجی محصولات غذایی و قابلیت ارائه این خدمات به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی گفت و افزود: خدماتی که در بهینه آزمای کیش قابل ارائه است، با استفاده از فناوری بومی و تسهیلات ارائه شده توسط شبکه آزمایشگاهی به اعضای باشگاه مشتریان این شبکه ارائه می‌شود و بخشی از خدمات ارائه شده توسط این شرکت به این قشر از مخاطبان اختصاص دارد.

 

 

کلمات کلیدی : صنایع آرایشی بهداشتی,صنعت مواد غذایی,آزمایشگاه,باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code