شرکت دوم بنیان حامی ایرانیان، وبینار آموزشی تضمین کیفیت نتایج آزمون با استفاده از نرام‌افزار Minitab را ویژه کارشناسان آزمایشگاه‌ها و پژوهشگران مردادماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت دانش‌بنیان دوام بنیان حامی ایرانیان در راستای ارتقا مهارت‌های مورد نیاز برای اقداماتی که باید برای شناسایی، ارزیابی و درمان ریسک‌ها و فرصت‌ها انجام شود، وبینار تضمین کیفیت نتایج آزمون با نرم افزار Minitab را برگزار می‌کند.

 

 

این دوره آموزشی با حمایت 90درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و تخفیف 30درصدی برای مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، یکم الی هشتم مردادماه سال جاری و به مدت 16 ساعت برگزار می‌شود.

سرفصل‌ها و اهداف
از مهم‌ترین سرفصل‌های این وبینار می‌توان به مبانی پایه در علم اندازه‌شناسی، آشنایی با مفاهیم آماری با رویکرد کنترل کیفیت، معرفی نرم‌افزار Minitab، شناسایی فنون آماری در کنترل کیفیت داخلی آزمایشگاه، توانایی به‌کارگیری فنون آماری در کنترل سیستم اندازه‌گیری، شناسایی فنون آماری در کنترل کیفیت خارجی آزمایشگاه، توانایی محاسبه و ارزیابی مقایسات بین آزمایشگاهی و کفایت تخصصی آزمون، توانایی در تجزیه‌وتحلیل نمودارهای آماری اشاره کرد.

 

یکی از مهم‌ترین اهداف آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون، ارائه نتایج معتبر به مشتری است. به همین دلیل در بند 7-7 استاندارد 17025:2017 ISO/IEC بصورت خاص الزاماتی برای حصول اطمینان از اعتبار نتایج آزمایشگاه ارائه شده است. اما پیاده سازی این الزامات مستلزم بکارگیری تکنیک های مختلف کنترل کیفیت داخلی و خارجی و همچنین کاربرد علم آمار برای تجزیه و تحلیل نتایج بدست آمده است.


اهمیت
شرکت در دوره آموزشی تضمین اعتبار نتایج آزمایشگاه، بعنوان دوره مکمل استاندارد 17025 به کارکنان آزمایشگاه کمک می کند تا الزامات اعتبار نتایج را بصورت اصولی و مشروح فرا گرفته و در آزمایشگاه خود طرح ریزی و اجرا کنند.

 

 

شرکت در این دوره و دریافت گواهینامه تضمین کیفیت نتایج آزمون برای فعالان آزمایشگاه های اندازه گیری به ویژه کارشناسان فعال در زمینه استاندارد ایزو 17025 کاربردی است..

 

آزمایشگاه‌ها باید بتوانند به مشتریان خود تضمین دهند که نتایج ارائه شده از سوی آن‌ها طبق مفاد استاندارد ISO/IEC 17025:2017 بوده و دارای دقت بالایی هستند. اما تحقق این مهم‌ نیازمند کنترل کیفیت مستمر با استفاده از روش‌های آماری درست و نرم افزارهای به‌روز دنیا است.

 

این شرکت عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، با برخورداری از تجهیزات پیشرفته از توانمندی انجام آزمون‌های تخصصی برخوردار است. همچنین این مجموعه فناور دارای گواهینامه‌های معتبر مورد تأیید مرکز صلاحیت ایران و آزمایشگاه همکار استاندارد در حوزه‌های ژئوتکنیک مقاوم‌سازی و مصالح ساختمانی بوده و دوره‌های آموزشی تخصصی مصالح ساختمانی را برگزار می‌کند.

 

علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با تلفن 09932205385 تماس حاصل کنند.

شرکت دوام بنیان حامی ایرانیان از اعضای توانمند شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است در استان همدان استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code