وبینار آموزشی ممیزی داخلی بر اساس الزامات استاندارد بین‌المللی ISO/IEC 17025: 2017برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت دانش‌بنیان دوام بنیان حامی ایرانیان در راستای ارتقا مهارت‌های مورد نیاز برای انجام ممیزی‌های داخلی موثر، بهبود سیستم مدیریت کیفیت، برآورده کردن الزامات اعتبارسنجی، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و ارتقای توسعه حرفه‌ای وبینار ارزیابی داخلی آزمایشگاه‌ها بر اساس استاندارد بین‌المللی ISO/IEC 17025:2017 را خرداد ماه سال جاری برگزار می‌کند.

 

هدف از برگزاری این دوره آشنایی بامفاهیم و الزامات استاندارد  ISO/IES 17020 و آشنایی با اهداف و ساختار مجمع بین‌المللی تایید صلاحیت و مستندسازی فعالیت‌ها و بهبود مستمر آن‌ها در حوزه بازرسی شناخت است.

 

 

دریافت گواهینامه ممیزی ISO/IEC 17025:2017 منجر به بهبود اعتماد مشتری، اعتبار تثبیت شده، مدیریت کیفیت بهینه و فرهنگ فعال ایمنی می‌شود بر همین اساس، شرکت دوام بنیان حامی ایرانیان در نظر دارد وبینار ارزیابی داخلی آزمایشگاه‌ها بر اساس استاندارد بین‌المللی ISO/IEC 17025:2017 را خرداد ماه سال جاری برگزار می‌کند.

 

از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به آشنایی با سیستم‌های مدیریت کیفیت، تاریخچه سیستم‌های مدیریت کیفیت در آزمایشگاه، مبانی و الزامات ISO/IEC 17020:2017، تفاوت ممیزی و ارزیابی، سازمان‌های گواهی‌کننده مدیریت کیفیت، جایگاه ممیزی داخلی در استانداردهای مدیریت کیفیت در آزمایشگاه، رهنمودهایی برای ممیزی‌شوندگان و رهنمودهایی برای ممیزی کنندگان اشاره کرد.

 

گفتنی است این وبینار از حمایت 90 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت 30 درصدی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برای مخاطبین برخوردار است.

 

لازم به ذکر است، علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره 09332205385 تماس حاصل کنند.

 

شایان ذکر است شرکت دانش‌بنیان دوام بنیان حامی ایرانیان با برخورداری از تجهیزات پیشرفته از توانمندی انجام آزمون‌های تخصصی برخوردار است.

 

 

همچنین این مجموعه فناور دارای گواهینامه‌های معتبر مورد تایید مرکز صلاحیت ایران و آزمایشگاه همکار استاندارد در حوزه‌های ژئوتکنیک و مصالح ساختمانی بوده و دوره‌های آموزشی تخصصی مصالح ساختمانی را برگزار می‌کند.

 

شرکت دانش‌بنیان دوام بنیان حامی ایرانیان در استان همدان استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code