صفحه اصلی

این کارگاه شامل 4 ساعت محتوای آموزشی است و علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام در کارگاه، به محتوای آموزشی آن دسترسی خواهند داشت.

روش DLS غالبا برای اندازه گیری توزیع اندازه ذرات درون مایع استفاده می‌شود. DLS روش سریع و کم هزینه‌تری نسبت به آنالیز SEM و TEM در تعیین اندازه ذرات است و قابلیت مهم این روش نسبت به دو روش دیگر این است که در روش DLS اندازه ذرات مستقیما درون خود محلول اندازه گیری می‌شود و نیازی به خشک کردن آن نیست.

 

در روش DLS از پراکندگی نور توسط ذرات برای بررسی توزیع اندازه ذرات استفاده می شود، یک پرتو لیزر به سوسپانسیون تابانده می‌شود و پراکندگی نور لیزر توسط یک آشکارساز نوری ثبت می‌شود.


 این کارگاه شامل 4 ساعت محتوای آموزشی (ویدیو و آزمون) است و علاقه‌مندان پس از ثبت‌نام، به محتوای آموزشی دسترسی خواهند داشت؛ دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، پژوهشگران و فناوران مرتبط با رشته‌های تحصیلی مختلف نظیر نانو فناوری، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، بیوشیمی، مهندسی مواد و مهندسی شیمی می‌توانند از محتوای این کارگاه برای انجام مطالعات و پژوهش‌های خود استفاده کنند.

 

 

دسترسی به کارگاه ها محدودیت زمانی ندارد و شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب نمره بالای 50 درصد در آزمون پایانی شوند، گواهی فارسی و انگلیسی را دریافت می‌کنند.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آموزش فناوری نانو به آدرس nanoeducation.ir مراجعه کنند یا با شماره 09104712036 تماس حاصل نمایند.