این دوره شامل آموزش مباحث تئوری طراحی آزمایش و همچنین آموزش نرم‌افزار Design Expert می‌باشد.

دانش طراحی آزمایش و به کارگیری روش‌هایی جهت کاهش تعداد آزمایش‌های لازم به منظور تسریع در بدست آوردن نتایج قابل اطمینان، کاهش هزینه، صرفه‌جویی در زمان و بهینه‌سازی فرآیند، ابزاری قدرتمند برای پژوهشگران و صاحبان صنایع است. در نتیجه، استفاده از نرم‌افزارهایی که کار طراحی و تحلیل آزمایش‌ها را آسان کنند، می‌تواند مفید واقع شود. نرم‌افزار دیزاین اکسپرت (Design Expert) یک نرم‌افزار طراحی و تحلیل آزمایش است که با آشنایی با این نرم‌افزار، دانشجویان می‌توانند در پایان‌نامه یا صنعت از مزایای این روش استفاده نمایند.

 

همچنین مخاطبین دوره طراحی آزمایش، با توجه به نیاز خود به نرم‌افزار Minitab می‌توانند تا 30 دی‌ماه 1400 در دوره طراحی آزمایش و کار با نرم‌افزار Design Expert به‌همراه دوره مینی تب (Minitab) ثبت نام نمایند.

 

سایت آموزش فناوری نانو دوره آموزش غیرحضوری «طراحی آزمایش و کار با نرم‌افزار Design Expert » را برگزار می‌کند

 

دسترسی به دوره‌ها محدودیت زمانی ندارد و شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب نمره بالای 50 درصد در آزمون پایان‌ دوره شوند، گواهی پایان دوره فارسی و انگلیسی را دریافت می‌کنند.

 

 علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آموزش فناوری نانو به آدرس nanoeducation.ir مراجعه کنند یا با شماره 09104712036 تماس حاصل نمایند.

 

کلمات کلیدی : سایت آموزش فناوری نانو,آموزش,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code