صفحه اصلی

آزمایشگاه بیم گستر تابان، به اعضای هیئت علمی عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان، 25 درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی تا سقف 40 میلیون ریال ارایه می‌دهد.

 در راستای تعامل هرچه بیشتر با مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی کشور، خدمات آزمایشگاهی آزمایشگاه بیم گستر تابان، تا پایان سال 97، با تخفیف ویژه 25 درصدی به اعضای هیئت علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان سراسر کشور ارایه خواهد شد.

 

بر این اساس هر عضو هیئت علمی یا شرکت دانش‌بنیان که عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی باشد می‌تواند تا پایان اسفندماه سال جاری، از تخفیف 25 درصدی تا سقف 40 میلیون ریال برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از آزمایشگاه بیم گستر تابان، استفاده نماید. شایان ذکر است که این اعتبار حمایتی قابل انتقال به غیر است و اساتید می‌توانند به منظور سهولت بیشتر، این اعتبار را در اختیار دانشجویان خود قراردهند.

آزمایشگاه بیم گستر تابان از اعضای قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که اطلاعات توانمندی‌ها و خدمات آزمایشگاهی آن در صفحه آزمایشگاه در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی ارایه شده است.