صفحه اصلی

مدیرعامل مجموعه آزمایشگاهی سینا آزمای بندر از ارائه تخفیف 25 درصدی به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی در بهار 1400 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مجموعه آزمایشگاهی سینا آزمای بندر یکی از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که در زمینه های مکانیک و فلزشناسی، الکتروموتور، باطری، اپتیک، هیدرو استاتیک، آزمون دوره‌ای کپسول‎های CNG و انواع کپسول و غیره فعالیت دارد.

 

حیدر خوشدل نیت مدیر عامل مجموعه آزمایشگاهی سینا آزمای بندر با اشاره به ارائه تخفیف‌های دوره‌ای این مجموعه دانش‌ بنیان در کنار حمایت‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی اظهار کرد: تمامی خدمات آزمایشگاهی این مجموعه برای تمامی اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور به میزان 25 درصد در فصل بهار 1400 با تخفیف همراه است.

 

این فعال فناور، هدف از ارائه این تخفیف‌ها را حمایت از کسب‌ و کارهای فناور و توسعه پژوهش‌ها در دوران شیوع کرونا عنوان کرد و افزود: حمایت از کسب‌وکارها در این دوره یکی از ضرورت‌ها برای عبور از بحران و کمک به اقتصاد کشور است و در همین راستا، با ارائه تخفیفات بهاره به تمامی اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی تلاش کردیم سهمی در ارتقای سطح اقتصادی و کاهش مشکلات داشته باشیم.

 

وی افزود: مجموعه آزمایشگاهی سینا آزمای بندر بعنوان شرکت دانش بنیان و عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، آزمایشگاه همکار استاندارد و گمرک،  خدمات آزمایشگاهی را در زمینه‌های بازرسی از جمله نمونه‌برداری و بازرسی کالاهای صادراتی، وارداتی و تولید داخل و بازرسی فنی تایید نوع خودرو ارائه می‌کند.