صفحه اصلی

موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع، کارگاه آموزشی جامع اندازه‌گیری صفات فیزیولوژی گیاهی را با تخفیف 10 درصدی برای دانشجویان برگزار می‌کند.

موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور، دارای آزمایشگاه‌ها و بخش‌های تحقیقاتی متنوعی است که علاوه بر فعالیت‌های آزمایشگاهی و پژوهشی در حوزه منابع طبیعی، همکاری گسترده‌ای نیز با دانشگاه‌ها و سایر مراکز تحقیقاتی داخل و خارج کشور دارد. بخشی از این فعالیت‌ها آموزشی است و بخش‌های مختلف موسسه، با هدف ارتقای دانش و تجربه کارشناسان، پژوهشگران و متخصصان کارگاه‌های آموزشی مختلفی را برگزار می‌کند.

 

بر همین اساس و با توجه به اهمیت شناخت ویژگی‌های گیاهان، کارگاه آموزشی جامع اندازه‌گیری صفات فیزیولوژی گیاهی ، 20 و 21 دی‌ماه جاری در این موسسه برگزار می‌شود.

 

شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی، ضمن آشنایی با انواع روش‌های اندازه‌گیری، اصول و مبانی اندازه‌گیری صفات فیزیولوژی گیاهی را نیز فرا می‌گیرند. همچنین با نحوه پیاده‌سازی پروتکل‌های اندازه‌گیری رنگیزه‌های گیاهی، آنتی اکسیدان‌های گیاهی شامل کاتالاز و پراکسیداز، قندهای و محلول و فنل کل آشنا خواهند شد.

 

 

اما یادگیری نحوه تحلیل‌ها و آزمایش‌ها بخش دیگری از این کارگاه آموزشی دو روزه به شمار می‌رود که ذیل این کارگاه، نحوه آنالیز و تبدیل داده‌ها به فراگیران ارائه خواهد شد و دانشجویان نیز از تخفیف 10 درصدی برخوردار خواهند شد.

 

علاقمندان برای حضور در کارگاه آموزشی یادشده می‌توانند با شماره‌های 44787585 021 و 09056940022 تماس حاصل کنند.