صفحه اصلی

آزمایشگاه بینا آزمای سپاهان خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌های محیط زیست، ژئوتکنیک و مکانیک خاک را با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می‌دهد.

شرکت بینا آزما سپاهان، از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که خدمات آزمایشگاهی در زمینه های آزمایش های محیط زیست، مکانیک خاک، ژئوتکنیک، شیمیایی، مصالح، فلزات گران‌بها و سایر حوزه‌ها فعالیت می‌کند.

 

این شرکت تلاش کرده است با گسترش فعالیت خود در زمینه های مختلف و همکاری با ارگان‌های دولتی و غیر دولتی، زمینه را برای ایجاد اشتغال، توسعه فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه فراهم کند.

 

در این مجموعه آزمایشگاهی تجهیزاتی چون دستگاه پی سی دی تست اتوکلاو، سنجش ذرات، اندازه گیر سطح صدا، پمپ نمونه بردار هوا، دستگاه سنجش گاز دودکش، آزمون مقاومت سایشی، مغزه گیری بتن و سنگ، آزمون سایش لس آنجلس، سنجشگر نقطه نرمی، اندازه گیری نفوذپذیری هوا بلین، دستگاه تحکیم خاک، کوره الکتریکی، دستگاه اندازه گیری میزان تقاضای شیمیایی اکسیژن، جک بتن شکن و سایر تجهیزات مستقر و آماده خدمت رسانی است.

 

 

این آزمایشگاه بستر مناسبی را برای ارائه خدمات در زمینه های محیط زیست (آب و پساب و گازهای آلاینده) و آزمایش های مکانیک خاک، مصالح و ژئوتکنیک فراهم کرده است.

 

بینا آزمای سپاهان، از سال 97 با شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی شروع به همکاری کرده و علاوه بر ارائه خدمات آزمایشگاهی، در زمینه های مختلف از جمله آزمایش مکانیک خاک و ژئوتکنیک ، مصالح  و آب و پساب، قیر کارگاه آموزشی برگزار می‌کند.