صفحه اصلی

مجموعه آزمایشگاهی بینا آزما سپاهان از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، خدمات آزمایشگاهی خود را در حوزه محیط زیست، ژئوتکنیک و مقاومت مصالح، با تخفیف‌ به مخاطبان ارائه می‌کند.

مجموعه آزمایشگاهی مهندسین مشاور بینا آزما سپاهان، از سال 1396 به مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی پیوسته است و خدمات خود را در حوزه‌های گوناگونی چون ژئوتکنیک، مقاومت مصالح، محیط زیست، عیارسنجی فلزات گران‌بها، شیمی و تعیین ماهیت و بسیاری از حوزه‌های دیگر به مخاطبان ارائه می‌دهد.

 

از مخاطبان بالقوه این خدمات آزمایشگاهی می‌توان به دانشجویان، پژوهشگران، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، فعالان حوزه عمرانی و سازمان‌ها اشاره کرد.

 

 

مجموعه آزمایشگاهی بینا آزما سپاهان در راستای بهره‌مندی هرچه بهتر دانشگاهیان و پژوهشگران، خدمات خود را با تخفیف‌های 20 و 40 درصدی ارائه می‌کند. بر این اساس، خدمات آزمایشگاهی در حوزه ژئوتکنیک از تخفیف 40 درصدی و خدمات آزمایشگاهی محیط زیست از تخفیف 20 درصدی برخوردار خواهند شد.

 

گفتنی است علاقه مندان برای مشاهده فهرست خدمات و آزمون‌های قابل ارائه در این مجموعه آزمایشگاهی، می‌توانند به صفحه آزمایشگاه بینا آزما سپاهان در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و یا پایگاه اینترنتی این مجموعه به نشانی www.binaazma.com مراجعه کنند.