مجموعه آزمایشگاهی کیفیت گستر سبز این وبینار را با تخفیف 20 درصدی برای اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، وبینار الزامات عمومی برای ایمنی پایه و عملکرد ضروری تجهیزات الکتریکی پزشکی، یکم خردادماه سال جاری توسط آزمایشگاه کیفیت گستر سبز برگزار می‌شود.

 

این مجموعه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، در زمینه استانداردهای تجهیزات پزشکی دوره‌ها و کارگاه های آموزشی را برگزار می‌کند.

 

تمامی تولیدکنندگان برای دریافت پروانه ساخت محصولات خود از سازمان های مرجع بایستی بر اساس استاندارد های مربوطه تاییدیه دریافت کنند اما خلأ آموزش و معرفی الزامات پیاده‌سازی استانداردهای محصولات تجهیزات پزشکی باعث شده است، دانشجویان، تولیدکنندگان و به ویژه شرکت های دانش بنیان و نوپا محصولاتی را تولید کنند که با استاندارد فاصله دارد و برای اخذ تاییدیه‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

 

با توجه به این ضرورت و برای ایجاد آگاهی و تسلط بر استاندارد ها با رویکرد کاهش زمان و هزینه‌ها، کارگاه های آموزشی با عناوین استاندارد های تجهیزات پزشکی برای مخاطبین نامبرده توسط مجموعه آزمایشگاهی کیفیت گستر سبز برگزار می‌شود تا ضمن آگاهی و تسلط بر ضرورت‌های استاندارد، مسیر تولید تسهیل شده و محصولات دانش‌بنیان منطبق بر استانداردهای روزآمد تولید شوند.

 

مخاطبین اصلی این دوره، تولیدکنندگان، افراد دارای ایده اولیه تولید، شرکت های دانش بنیان و نوپا، دانشجویان و سایر علاقمندان هستند.

 

از آنجا که مرکز آموزشی کیفیت گستر سبز، مرکز آموزشی همکار سازمان ملی استاندارد است، در پایان دوره ها گواهینامه از سازمان ملی استاندارد اعطا می‌شود.

 

هزینه این دوره آموزشی 3 میلیون ریال است که اعضای شبکه آزمایشگاهی از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان با تخفیف می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

 

علاقمندان برای شرکت در وبینار می‌توانند با تماس با شماره های 44046567-021 یا 09357774795 آمادگی خود را برای حضور در این دوره آموزشی اعلام کنند.

 

کلمات کلیدی : آزمایشگاه,برنامه آموزشی,برگزاری دوره آموزشی,تجهیزات پزشکی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,شرکت دانش بنیان

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code