دوره آموزشی آشنایی با فرآیند اکستروژن لوله‌های پلی اتیلن و ریشه‌یابی عیوب فرآیندی با هدف آشنایی کارشناسان و متخصصان حوزه پلیمر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین لوله ها برای انتقال آب و گاز طبیعی است و بازه ابعادی این لوله‌ها از سایز 16 میلی متر آغاز و تا سایز 2400 میلی متر تولید می‌شود. در فرآیند تولید این لوله‌ها از تجهیزات پیشرفته استفاده می‌شود و نحوه ساخت در کیفیت فرآورده نهایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

برای تولید این لوله از سیستم اکستروژن استفاده می شود. در فرآیند اکستروژن لوله پلی اتیلن، مواد اولیه پلی اتیلن که به شکل  دانه های بلغور شباهت دارند، وارد دستگاه اکسترودر می شوند و طی فرآیندی که شامل ذوب پلاستیک، شکل دهی بر اساس سایز لوله توسط سیستم وکیوم، خنک کاری در تانک های اسپری و در نهایت برش و یا پیچش آن‌ها صورت می‌گیرد.

 

شناخت چگونگی و روش‌های فرآیند اکستروژن برای فعالان، پژوهشگران و علاقمندان این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس، شرکت دقت آزمون بسپار از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، ضمن ارائه خدمات آزمایشگاهی این حوزه دوره آموزشی آشنایی با فرآیند اکستروژن لوله های پلی اتیلن و ریشه‌یابی عیوب فرآیندی را برگزار می‌کند

 

آشنایی با سیستم اندازه گیری و کنترل فرایند اکستروژن، تنظیمات شرایط فرآیندی اجزای مختلف خط تولید و ریشه‌یابی عیوب فرآیندی و آنالیز حالات خرابی محصول از محورهای این دوره آموزشی است.

 

این دوره آموزشی به صورت مجازی و در روزهای 13 و 14 مردادماه جاری از ساعت 11:30  تا 15:30 برگزار خواهد شد.

 

علاقمندان برای هماهنگی حضور می‌توانند با تلفکس 33415477-024  یا 09012419186 واتس آپ شرکت دقت آزمون بسپار تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,دوره آموزشی,آموزش,آموزش آنلاین

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code