استاندارد بین‌المللی آزمایشگاهی 17025 یکی از لازمه‌‌های ارائه خدمات کارآمد و کیفی توسط آزمایشگاه‌ها است که الزامات آن به مراکز آزمایشگاهی متقاضی ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت پارسیان بهینه پایش دوره آموزشی آشنایی با الزامات استاندارد ISO/IEC 17025:2017 را با هدف ارتقای توانمندی آزمایشگاه ها و بهبود سطح کیفیت فعالیت ها برگزار می‌کند.

 

مهندس سید احمد ظهیر میردامادی مدیر کیفیت پژوهشگاه مواد و انرژی و دبیر کارگروه استاندارد و کالیبراسیون شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مدرس این دوره خواهد بود و شرکت‌کنندگان را با موضوعات و سرفصل‌هایی همچون مقدمه‌ای بر استاندارد، مبانی، اصول و مستندسازی، الزامات سیستم مدیریت کیفیت و سایر الزام‌های فرآیندی، ساختاری، عمومی و منابع آشنا می‌کند.

 

این دوره آموزشی 2 روزه، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 25 و 26 آبان ماه سال جاری از ساعت 8 الی 15 برگزار می‌شود. دوره یاد شده به‌صورت غیرحضوری (آنلاین) میزبان مدیران فنی، کارشناسان آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون، مدیران کیفیت، کارشناسان سازمان استاندارد، اساتید و دانشجویان و سایر علاقمندان خواهد بود.

 

آزمایشگاه‌ها با الزامات تازه‌ترین نسخه استاندارد 17025 آشنا می‌شوند

 

از مهم ترین سرفصل های دوره آموزشی آشنایی با الزامات استاندارد 17025 می‌توان به بررسی بندهای الزام آور استاندارد شامل بررسی الزامات عمومی، ساختاری، منابع، فرایندی و الزامات سیستم مدیریت کیفیت اشاره کرد.

 

اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی از جمله شرکت‌های دانش‌ بنیان و خلاق، برای شرکت در این دوره می‌توانند از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

 

گفتنی است ثبت نام به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و علاقمندان برای شرکت در این دوره آموزشی می توانند به آدرس اینترنتی شرکت پارسیان بهینه پایش به آدرس www.parsianlabs.com مراجعه یا با شماره های 07633663270 و 09175802682 تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : ISO/IEC 17025,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,برگزاری دوره آموزشی,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code