آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کارگاه آشنایی با اصول و نحوه تفسیر طیف HNMR با استفاده از نرم افزار MESTRENOVA را برگزار می‌کند.

با پیشرفت روزافزون دانش و فناوری، روش‌های گوناگونی برای آزمایش و آنالیز مواد مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی هسته‌ (NMR) را یکی از پیشرفته‌ترین این روش‌ها در دانش شناسایی مواد دانست.

 

این روش برای مطالعه و تعیین ساختار ترکیب مواد و یا سنتز شیمیایی استفاده می‌شود. روش آنالیز NMR موثرتر از روش‌های دیگر طیف‌‌سنجی مولکولی به شمار می‌رود اما به دلیل پرهزینه بودن، متداول و در دسترس نیست. نرم‌افزار MestReNova (Mnova)، به عنوان ابزاری کارآمد و مؤثر در تجزیه‌ و‌ تحلیل طیف‌های NMR یک‌بعدی و دو‌بعدی است.

 

فعالان آزمایشگاهی با نحوه تفسیر طیف HNMR آشنا می‌شوند

 

بر همین اساس، آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کارگاه آموزشی آشنایی با نحوه تفسیر طیف HNMR را با استفاده از این نرم‌افزار برگزار می‌کند. این کارگاه آموزشی روز دوشنبه 30 خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

علاقمندان به حضور در این کارگاه آموزشی، برای ثبت نام با شماره تلفن 7-88200105 داخلی 103 خانم دارمندی تماس حاصل کنند. ضمناً برای شرکت در کارگاه به همراه داشتن لپ تاپ الزامی است.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,برگزاری دوره آموزشی,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری,کارگاه آموزشی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code