دقت آزمون بسپار یکی از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، خدمات خود در حوزه آزمون‌های تخصصی پلیمر را با تخفیف ویژه ارائه می‌کند.

کاربرد فرآورده‌ها و محصولات پلیمری به طور فزاینده‌ای در صنعت، پژوهش‌ها و زندگی روزمره توسعه یافته است. شناخت خواص، ارزیابی کیفیت و تولید مطابق استانداردهای روزآمد این محصولات، یکی از ضرورت‌هایی به شمار می‌رود که مهم‌ترین پیش نیازهای تحقق آن را می‌توان برخورداری از روش‌ آزمون‌های پیشرفته، تجهیزات آزمایشگاهی کارآمد و نیروی انسانی متخصص دانست. شرکت دقت آزمون بسپار یکی از مجموعه‌های فناور و آزمایشگاهی است که این خدمات را در کنار تولید فرآوردهای پلیمری و نیز ارائه مشاوره به صاحبان صنعت ارائه می‌کند.

 

این مجموعه فناور تولیدی و تحقیقاتی، به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد در زمینه لوله و اتصالات پلیمری، فعالیت دارد و دوره‌های آموزشی را برای ارتقای آگاهی و توانمندی فعالان پژوهشی و کارشناسان این حوزه برگزار می‌کند. دقت آزمون بسپار نرم افزارهای آزمایشگاهی را برای تسهیل خدمت رسانی و ارتقای کیفیت آزمون ها توسعه می‌دهد.

 

خدمات آزمایشگاهی تخصصی در حوزه پلیمر با تخفیف ارائه می‌شود

 

این مجموعه آزمایشگاهی دارای گواهینامه تایید صلاحیت از شرکت ملی گاز ایران برای انجام آزمایشات لهیدگی بر روی لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشکاری شده به روش الکتروفیوژن است و توانسته تاییدیه مراکز آموزشی همکار و فنی حرفه ای را برای ارائه خدمات آموزشی مورد نظر سازمان استاندارد در زمینه های آموزش دوره های تدوین استاندارد و فنی و مهندسی در رشته های صنایع شیمیایی و پلیمر، خوراک و فراورده های کشاورزی، مواد معدنی و غیره دریافت کند.

 

تمامی تجهیزات مرتبط به انجام آزمونهای مرتبط با لوله ها و مواد پلیمری که در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ثبت شده‌اند، از توانمندی‌های دقت آزمون بسپار به شمار می‌رود.

 

پیشینه فعالیت این شرکت در کنترل کیفیت واحدهای تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپیلن، در زمینه لوله‌های پلی اتیلن آبرسانی و آبیاری جانبی بر اساس استاندارد های ملی است. همچنین این آزمایشگاه سیستم مدیریت کیفیت خود را برمبنای استاندارد ISO/IEC 17025-2017 طراحی کرده و مدیریت ارشد و کارکنان این آزمایشگاه، منابع لازم را برای برآورد سازی الزامات این استاندارد و بهبود فعالیت های این آزمایشگاه فراهم کرده اند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,پلیمر,آزمایشگاه,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code