دوره آموزشی مبانی و کاربرد HPLC با هدف ارتقای دانش کارشناسان و پژوهشگران توسط آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور برگزار می‌شود.

آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان، کارگاه کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC) را برای استادان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، کارشناسان آزمایشگاه‌ها، پژوهشگران، مسئولین فنی صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌کند. شرکت کنندگان پس از حضور فعال در دوره گواهی نامه معتبر دریافت می‌کنند.

 

از سرفصل‌های این دوره می‌توان به مبانی و کاربرد HPLC، معرفی سخت افزاری دستگاه، آماده سازی اولیه دستگاه برای آنالیز، نوشتن روش آزمون، تزریق و آنالیز نمونه، پرسش و پاسخ و آموزش عملی کار با دستگاه اشاره کرد.

 

دوره آموزشی یاد شده 21 مهر ماه سال جاری از ساعت 9 صبح تا 17 در محل آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می‌شوند.

 

مخاطبان با کاربردهای کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا آشنا می‌شوند

 

از مخاطبان این دوره آموزشی می‌توان به، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، کارشناسان آزمایشگاه، مسئولین فنی صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی اشاره کرد.

 

گفتنی است، آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خدمات آزمایشگاهی و دستگاهی را منطبق بر استانداردهای روز دنیا بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به دانشگاهیان، محققان، صنایع و دیگر اقشار در جنوب غرب کشور ارائه می کند.

 

این آزمایشگاه فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده و در حوزه های مختلفی چون نانوفناوری، آنالیز دستگاهی، شناسایی و تعیین مقدار عناصر، زیست فناوری و پزشکی فعالیت دارد.

 

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند به پایگاه اینترنتی سامانه ثبت نام جهاد دانشگاهی سازمان خوزستان به نشانی khozestan.jdereg.ir مراجعه و یا با شماره های 09302534098 و 06133113844  تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code