شرکت آزمون بسپار از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، کارگاه آموزشی پیاده سازی الزامات قواعد تصمیم‌گیری را ویژه کارشناسان، مدیران کنترل کیفیت، پژوهشگران و سایر علاقمندان برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، قواعد تصمیم‌گیری و انطباق از موضوعات مهمی به شمار می‌رود که در انجام هرچه بهتر آزمون‌های آزمایشگاهی و حصول نتیجه دقیق‌تر،  نقشی اساسی ایفا می‌کند. بر همین اساس، لازم است تا کارکنان و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی، کارشناسان آزمایشگاه ها و سایر فعالان حوزه آزمایشگاهی با مفاهیم و محاسبات و قواعد تصمیم گیری مطابق آشنا شوند.

 

ناظر به همین ضرورت، شرکت آزمون بسپار کارگاه آموزشی پیاده سازی الزامات قواعد تصمیم‌گیری را مطابق با استاندارد   ISO17025:2017 برگزار می‌کند.

 

این کارگاه آموزشی که سه شنبه 24 آبان به صورت مجازی از ساعت 8 آغاز می‌شود به موضوعاتی همچون مفاهیم پایه و تعاریف، راهنماها و استانداردها، انواع قواعد تصمیم گیری، الزامات ISO17025:2017  در زمینه قاعده تصمیم گیری، شیوه های پیاده‌سازی الزامات، شیوه تصدیق گواهی کالیبراسیون با استفاده از قاعده تصمیم گیری، آموزش اجرائی محاسبات قاعده تصمیم در دو نرم افزار EXCEL و MINITAB ، نحوه ایجاد سوابق توافق با مشتری در آزمایشگاه و ارائه صحیح به ارزیابان و همچنین حل و تشریح مثال های راهنماهای اروپایی  می‌پردازد.

 

 

کارکنان و مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی، کارشناسان کلیه آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون، مدیران فنی و کیفی آزمایشگاه ها، کارشناسان حقیقی استاندارد، کارشناسان سازمان استاندارد، اساتید و دانشجویان رشته های مرتبط فنی و آزمایشگاهی، کارکنان شاغل در  تمامی نهادهای دولتی و خصوصی و سایر افراد علاقمند از مخاطبان این کارگاه آموزشی به شمار می‌روند.

 

علاقمندان برای حضور در این کارگاه آموزشی، می‌توانند به وب‌سایت شرکت دقت آزمون بسپار به آدرس www.basparco.ir مراجعه و یا با شماره‌های 33415477-024 و  09012419186 تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,دوره آموزشی,ISO/IEC 17025

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code