با همت و پیگیری پژوهشگران و اعضا هیئت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تاکنون اجرای 20 طرح پژوهشی برون سازمانی مبتنی بر رفع نیازهای اساسی پژوهشی صنایع و بخشهای مختلف خصوصی و دولتی استان کرمان نهایی شده است

پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیاز‌ها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه یک کشور است، شاخص ارزشمندی که منجر به دانایی و توانایی جامعه، تولید اشتغال و ثروت، دستیابی به رفاه و امنیت اجتماعی و درنهایت استقلال، خودکفایی و اقتدار جامعه شده تا زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان برای آن کشور باشد. با نگاه به ویژگی‌های دانشگاه نسل سوم و ایجاد ارزش‌افزوده دانش و پژوهش، مأموریت حوزه معاونت پژوهشی می‌تواند با پایبندی به دستورالعمل‌ها در دو بخش کلی توسعه بنیادی فعالیت‌های پژوهشی و برنامه‌ها و طرح‌های درآمدزایی به‌عنوان پرچم‌دار در این بخش مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، و بیانات دکتر هادی بیت الهی رئیس پژوهشگاه با همت و پیگیری پژوهشگران و اعضا هیئت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تاکنون اجرای 20 طرح پژوهشی برون سازمانی مبتنی بر رفع نیازهای اساسی پژوهشی صنایع و بخشهای مختلف خصوصی و دولتی استان کرمان نهایی شده و به مرحله عقد قرار داد رسیده است.

 

اجرای 20 طرح پژوهشی برون سازمانی در سال 1401 در دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان

 

دکتر بیت الهی افزود: طرح های خارج از دانشگاه اعضای هیات علمی عمدتا در زمینه مطالعات کشاورزی، محیط زیست، شیمی، برق، انرژی، عمران، معدن، زمین شناسی و غیره با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال است که منجر به رفع نیازهای درخواست کنندگان دستگاه های زیربط شامل اداره کشاورزی و منابع طبیعی، سامان محیط زیست،  سازمان برق و انرژی های نو، اداره گاز  و .... بوده و اجرای طرح ها در جهت رفع نیازهای صنعتی استان انجام می شوند.

 

دکتر هادی بیت الهی در پایان بیان داشت: براساس نسبت اعضا هیئت علمی و تجهیزات موجود،  دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته جزو دانشگاههای پیشرو کشوری در حوزه ارتباط با صنعت می باشد.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,آزمایشگاه,کرمان

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code