ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران برگزار گردید.

ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران از روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه تا جمعه ۱۳ آبان ماه به مدت چهار روز برگزار گردید. در این نمایشگاه شرکت‌هایی در حوزه های مختلف گیاهان دارویی و طب سنتی ایران ازجمله کشاورزی و غذایی، اسانس ‌و عصاره، ماشین‌آلات و تجهیزات، دمنوش و نوشیدنی‌های گیاهی، آرایشی و بهداشتی حضور داشتند.

 

نمایش توانمندی شرکت های دانش بنیان، نمایش توانمندی استانی، پاویون بین الملل و صادرات، پاویون سرمایه گذاری و شتاب دهی، میز خدمت دولت، برگزاری ۹ پنل تخصصی، فرهنگ سازی و آشنایی با طب سنتی و داروسازی طب سنتی، فرهنگ سازی گیاهان دارویی و طب سنتی برای کودکان و نوجوانان، سلامتکده طب سنتی، داروخانه گیاهی و همچنین برپایی باغ گیاهان دارویی با نمایش ۵۰ گونه گیاهان دارویی از جمله بخش های این نمایشگاه بود.

 

شبکه آزمایشگاهی موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور با همکاری بخش تحقیقات گیاهان دارویی و محصولات فرعی بعنوان نمایندگان موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور در این نمایشگاه شرکت داشتند.

 

شبکه آزمایشگاهی موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور با ایجاد بستری مناسب جهت بهره مندی حداکثری از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه خدمات تخصصی فنی و آزمایشگاهی، توانمندی های خود را (دارای 22 آزمایشگاه تخصصی با بیش از400 عنوان خدمت فنی و آزمایشگاهی) در طی بازه زمانی نمایشگاه به بازدیدکنندگان و غرفه های مستقر در آن معرفی نمود.

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code