صفحه اصلی

شرکت دقت آزمون بسپار کارگاه آموزش مجازی آشنایی با روش آنالیز حرارتی را با هدف ارتقای مهارت و توانمندی کارشناسان آزمایشگاه‌ها، برگزار می‌کند.

شرکت دقت آزمون بسپار یکی از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که ضمن توسعه فناوری‌ها و فعالیت در زمینه محصولات پلیمری همچون لوله‌های پلی اتیلن، پی‌وی‌سی، پروپیلن و نوار آبیاری، خدمات آزمایشگاهی در این حوزه را به صنایع، شرکت‌های فناور و پژوهشگران ارائه می‌کند. این مجموعه آزمایشگاهی موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه (ISO/IEC 17025) از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران شده است.

 

برگزاری کارگاه آنالیز حرارتی

شرکت دقت آزمون بسپار با هدف ارتقای توانمندی و مهارت کارشناسان آزمایشگاهی، کارگاه آموزشی آنالیز حرارتی را به صورت مجازی شنبه 2 بهمن 1400 برگزار می‌کند. در این کارگاه آموزشی که از ساعت 9 صبح و به مدت 8 ساعت برگزار می‌شود، مبانی آنالیز حرارتی، روش های آنالیز حرارتی و مکانیزم عملکرد دستگاه گرماسنج روبشی تفاضلی DSC، مبتنی بر استاندارد های ملی تدریس می شود.

 

 

همچنین کاربردهای گرماسنج روبشی تفاضلی، فاکتورهای مؤثر بر نمودار DSC، تحلیل و تفسیر نمودار DSC، آنالیز و مکانیزم عملکرد زمان القاء اکسایش OIT، تحلیل و تفسیر نمودار OIT و مکانیزم  عملکرد دستگاه آنالیز وزن‌ سنجی گرمایی  TGA/DTG از دیگر سرفصل‌ها و محورهای این کارگاه آموزشی به شمار می‌رود.

 

علاقه‌مندان برای هماهنگی و حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند با واتساپ شرکت دقت آزمون بسپار به شماره 09012419186 و تلفکس:33415477-024 تماس حاصل نمایند.