شرکت دقت آزمون بسپار دوره آموزشی مبانی، تشریح الزامات و مستندسازی را برای احراز صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شناخت الزامات و مولفه‌های احراز صلاحیت، یکی از لازمه‌ها برای دریافت استانداردهای ملی، بین المللی و ارائه خدمات با کیفیت و کارآمد است.

 

شرکت دقت آزمون بسپار از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی خدمات خود را در حوزه‌های متنوعی از جمله پلیمرها و فرآورده‌های پلیمری ارائه می‌کند، با برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع، زمینه را برای ارتقای توانمندی آزمایشگاه‌‌ها، کارشناسان و متخصصان این حوزه و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی فراهم کرده است.

 

شرکت دقت آزمون بسپار با توجه به ضرورت آشنایی آزمایشگاه‌ها با الزامات احراز صلاحیت استانداردها، دوره آموزشی مبانی، تشریح الزامات و مستندسازی برای احراز صلاحیت آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون براساس استاندارد ایزو 17025:2017 برگزار می‌کند. این دوره آموزشی، سه شنبه  19 اردیبهشت ماه جاری، ساعت 8:30 به صورت مجازی برگزار می گردد.

 

از مخاطبین بالقوه این دوره آموزشی می‌توان به کارکنان و مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی، کارشناسان کلیه آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون، مدیران فنی و کیفی آزمایشگاه‌ها، کارشناسان حقیقی استاندارد، کارشناسان سازمان استاندارد، استادان و دانشجویان رشته های مرتبط فنی و آزمایشگاهی، کارکنان شاغل در تمامی نهادهای دولتی و خصوصی و سایر افراد علاقمند به شرکت در دوره اشاره کرد.

 

فعالان آزمایشگاهی با الزامات احراز صلاحیت و استاندارد آشنا می شوند.

 

در این دوره آموزشی که به مدت 8 ساعت برگزار می‌شود، ساختار کلی و فرآیند‌های اصلی استاندارد تشریح خواهد شد. همچنین علاوه بر ارائه تعاریف و مفاهیم کلیدی مورد اشاره در استاندارد، تحلیل بند های ایزو 17025، الزامات سیستم مدیریت جهت استقرار اثربخش استاندارد در آزمایشگاه‌ها تشریح می‌شود.

 

در دوره آموزشی یادشده، ضمن معرفی شیوه های مستند سازی فرآیندها، کاربرد و جایگاه چرخه  PDCA توضیح داده می‌شود. همچنین اهمیت ارائه لیست سوابق و روش های اجرائی لازم برای پیاده سازی و آشنایی با چک لیست ها و شیوه های ثبت مشاهدات در ممیزی داخلی از دیگر محورهای دوره آموزشی مبانی، تشریح الزامات و مستندسازی برای احراز صلاحیت آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون هستند.

 

علاقمندان به حضور در این دوره آموزشی می‌‌توانند با شرکت دقت آزمون بسپار به شماره 09012419186 تماس حاصل و یا ازطریق رایانامه به آدرس deghatazmoonbasparco@gmail.com، با این شرکت تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,دوره آموزشی,استاندارد

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code