دوره آموزشی آشنایی با استاندارد 17025 توسط مجموعه آزمایشگاهی آراصدر طوس، به صورت مجازی برگزار می‌‌‌شود.

انجام تحلیل‌ها و آزمون‌ها برای اثرگذاری و کارآمدی در پژوهش‌ها و کیفیت سنجی محصولات، ‌باید مبتنی بر استانداردها و الزام‌های خاصی صورت بگیرند. همچنین این استانداردها ‌باید در مراکز آزمایشگاهی نیز استقرار پیدا کنند.

 

در حال حاضر استاندارد بین المللی 17025 شامل کلیه الزاماتی است که آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون باید آن‌ها را برآورده سازند تا بتوانند اثبات کنند که یک سیستم کیفیت را به کار گرفته اند و از نظر فنی تایید صلاحیت دارند و همچنین قادر به فراهم آوردن نتایج معتبر هستند.

 

از این رو شرکت مهندسی آراصدر طوس، در نظر دارد دوره آموزشی تشریح الزامات و مستندسازی ممیزی داخلی آزمایشگاه 17025 به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

 

شرکت مهندسی آرا صدر طوس از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که به عنوان آزمایشگاه آکرودیته زیر نظر سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت دارد.

 

این مجموعه آزمایشگاهی و پژوهشی، علاوه بر فعالیت آزمایشگاهی دارای مجوز آموزشی از سازمان ملی استاندارد، معاونت غذا و دارو و وزارت صنعت ،معدن و تجارت و همچنین مجوز بازرسی و نمونه برداری از سازمان ملی استاندارد ایران است.

 

     

این مجموعه آزمایشگاهی، خدمات خود را در زمینه مواد و فرآورده‌های غذایی، آزمون‌های آنالیز لبنیات، غلات، فرآورده‌های گوشتی، آب میوه و نکتار ،کنسروها، خوراک دام، نساجی و بسته بندی ارائه می‌کند.

 

نمونه های دریافتی ابتدا طی فرم پذیرش نمونه، پذیرش می‌شوند و در دفتر ثبت نمونه های ورودی ثبت و برحسب فرم به بخش های مختلف آزمایشگاه ارسال و پس از آنالیز و انجام محاسبات، در فرم گزارش آزمون ثبت و برای مشتریان ارسال می‌شود.

 

این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت، در روزهای 30 آذرماه و یکم دی ماه جاری از ساعت 8 تا 15 برگزار می‌شود. نحوه برگزاری این دوره آموزشی به صورت آنلاین است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره 05832285770 شرکت آراصدر طوس تماس حاصل کنند.

 

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,کالیبراسیون- استاندارد ایزو 17025

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code