صفحه اصلی

شرکت مهندسی پایانه محیط پاک خدمات آزمایشگاهی خود را با تخفیف‌ 20 تا 35 درصدی به پژوهشگران، دانشگاهیان و فناوران ارائه می‌دهد.

شرکت مهندسی پایانه محیط پاک با هدف حمایت از محققان، دانشجویان و پژوهشگران در زمینه‌های مختلف علمی در نظر دارد خدمات آزمایشگاهی را با 20 درصد و خدمات کروماتوگرافی گازی را با 35 درصد تخفیف از تاریخ 12مردادماه سال جاری تا پایان شهریورماه امسال به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه دهد.

 

شرکت مهندسی پایانه محیط پاک به عنوان یکی از مراکز فعال عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، با تنوع بالا در خدمات آزمایشگاهی و دارا بودن گواهینامه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان آزمایشگاه معتمد در زمینه سنجش آلاینده های محیط زیست در بخش هوا، پارامترهای فیزیکی و شیمیایی آب و فاضلاب، خاک و رسوب، سنجش فلزات سنگین در نمونه های محلول و جامد و آنالیز هیدروکربن ها فعالیت می‌کند.

 

آزمایشگاه شیمی شرکت مجهز به دستگاه های آزمایشگاهی نظیر اسپکتروفتومتر فرابنفش- مرئی، کدورت سنج، کجلدال، جار تست، کوره الکتریکی و غیره است و پارامترهای DO ,PH ,BOD ,COD ,SS ,TDS ,TSS، همه آنیون ها و کاتیون ها، کدورت، چربی و روغن در نمونه های آب، خاک، رسوب، پساب و پسماند را آنالیز می‌کند.

 

 

این شرکت مجهز به دستگاه اسپکتروفتومتر جذب اتمی با قابلیت آنالیز فلزات و ترکیبات غیر آلی به روش شعله، کوره و سیستم هیدرید در محدوده ppb و ppm و همچنین دستگاه کروماتوگرافی با شناساگرهای TCD و FID است.

 

در بخش میکروبیولوژی، آزمون های مربوط به شناسایی و شمارش پارامترهای میکروبیولوژی شامل کل کلیفرم ها، کلیفرم های گوارشی، شمارش باکتری ها و غیره انجام می شود.

 

در بخش آلودگی هوا و صدا، گازهای خروجی دودکش، همچنین ترکیبات آلی و سرطان‌زای خروجی دودکش مورد سنجش قرار می گیرد.در بخش سنجش هوای محیط، نمونه برداری و آنالیز گازها و بخارات هوای محیط، نمونه برداری و سنجش ذرات معلق هوای محیط، نمونه برداری و آنالیز فلزات سنگین هوای محیط بر اساس روزآمدترین متدهای رایج انجام می شود.