آزمایشگاه آزاد نانو زیست فناوری اوژن در راستای افزایش آگاهی آموخته‌های مرتبط با علم و دانش مخاطبین کارگاه‌های تخصصی در حوزه زیست فناوری و نانوفناوری را تیر ماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، آموزشگاه آزاد نانوزیست فناوری اوژن (تکوین)، از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، با هدف ارتقای آگاهی دانشجویان و افزایش توانمندی کارشناسان آزمایشگاهی کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در حوزه زیست فناوری و نانو فناوری را تیر ماه سال جاری برگزار می‌کند.

 

از مهم‌ترین کارگاه‌ها و دوره‌های این مجموعه که در تیر سال جاری برگزار می‌شود می‌توان به دوره کارآموزی جامع مولکولی (ویژه شاغلین)، کارگاه کاربری میکروب شناسی آزمایشگاه( میکروبیولوژی)، دوره جامع آزمایشگاه ژنتیک، تور پژوهشی تحقیقاتی اوژن، کارآموزی مهندسی پزشکی، دوره جامع ارشد مهندسی ژنتیک (کلونینگ)، دوره جامع حامل‌های دارورسان، کارگاه کاربری دستگاه الایزا، دوره کشت سلول و بافت گیاهی(بیوتکنولوژی گیاهی)، دوره جامع فلوسایتومتری، دوره جامع مهندسی بافت، کارگاه سیستم‌های میکروفلوئیدیک ( عملی وتئوری)، دوره جامع پایتون، کارگاه تحلیل‌گر آزمایشات علوم زیستی با نرافزار Mini tab و دوره کار با حیوانات اشاره کرد.

 

 

علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌توانند به سایت www.ogene-tech.com مراجعه و یا با شماره‌های 02144961487 و 09120169816 تماس حاصل کنند و یا از طریق واتساپ با شماره 09233093463 با این مجموعه در ارتباط باشند.

 

شایان ذکر است آموزشگاه آزاد نانوزیست فناوری اوژن (تکوین)، از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، با هدف برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، انجام خدمات آزمایشگاهی و پژوهشی از جمله تعریف، تعیین و هدایت پایان‌نامه و پروژه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در رشته ژنتیک پزشکی و مولکولی، نانوفناوری، میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی، مهندسی بافت، بیوانفورماتیک و سایر رشته‌های مرتبط، تاسیس شده است.

 

الویت اول این مجموعه حصول اطمینان از ارائه بالاترین کیفیت در بخش‌های آزمایشگاهی، تئوری، کلاس‌های مجازی به کارآموزان و همکاران محترم است.

 

آموزشگاه آزاد نانوزیست فناوری اوژن در استان تهران استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code