انجمن علوم و مهندسی پلیمر ایران و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران کارگاه تئوری و عملی کروماتوگرافی گازی طیف سنج جرمی را با هدف ارتقای پژوهش‌ها و توانمندی پژوهشگران و دانشگاهیان برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، کروماتوگرافی گازی، یکی از روش‌های پرکاربرد در حوزه طیف سنجی است که در آزمایش‌ها و پژوهش‌های متعددی کاربرد دارد. از این روش در تفکیک بخشی عناصر گازی استفاده‌های گسترده‌ای صورت می‌گیرد.

 

شناخت روش آزمون و چگونگی کار با دستگاه و نگهداری از آن، در کنار شناخت عیوب و مشکلات احتمالی از ضرورت‌هایی است که حضور کارشناسان، پژوهشگران و دانشگاهیان را در این دوره آموزشی ایجاب می‌کند.

 

شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی، ضمن آشنایی با اصول و مفاهیم کروماتوگرافی، با قسمت‌های مختلف دستگاه و نحوه عملکرد هر قسمت آشنا می‌شوند. توسعه روش در کروماتوگرافی گازی، نوشتن روش و آنالیز نمونه، تفسیر کروماتوم و طیف جرمی حاصل از آنالیز از دیگر محورهای کارگاه آموزشی کروماتوگرافی گازی است.

 

شرکت کنندگان همچنین روش‌های جست‌وجوی کتابخانه‌ای، نحوه نگهداری، کنترل دستگاه و بررسی مشکلات عملی را حین کار فرامی‌گیرند. گفتنی است، کارگاه آموزشی کروماتوگرافی گازی که به صورت عملی برگزار می‌شود، 20 و 21 آذرماه سال جاری به مدت 12 ساعت میزبان علاقمندان خواهد بود و برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، گواهی معتبر فارسی و انگلیسی صادر می‌شود.

 

 

اعضای انجمن، اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، دانشجویان و کارشناسان آزمایشگاه‌های همکار اداره استاندارد و وزارت بهداشت، برای حضور در این دوره از تخفیف 15 درصدی بهره مند خواهند شد.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و حضور در این دوره آموزشی می‌توانند با شماره های 44662147 و 44787060 و 09394029072 تماس حاصل کنند و یا با آدرس ایمیل infoips.polymer@gmail.com در ارتباط باشند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,برگزاری دوره آموزشی,خواص پلیمر

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code