با ثبتنام بیش از 50 هزار عضو جدید در باشگاه مشتریان، تعداد اعضاء این باشگاه به مرز 70 هزار نفر رسید. این باشگاه با هدف بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه فناوری های راهبردی کار خود را از شهریور 94 آغاز کرده است و در طی بیش از چهار سال فعالیت، خدمات مختلفی را به اعضاء حقیقی و حقوقی خود ارائه کرده است.
باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی با تسهیل دسترسی به خدمات آزمایشگاه ها، به شرکتها و محققان دانشگاهی کمک کرده تا بتوانند دسترسی سریعتر و سادهتری به خدمات آزمایشگاهی داشته باشند.
این باشگاه برای گروههای مختلفی از اعضاء خود، حمایتهای مالی ویژهای در نظر گرفته است. برای مثال در سال جاری دانشجویان دکتری و محققان پسادکتری دانشگاهها و موسسات علمی پژوهشی سراسر کشور با ثبت نام در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی از یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی به میزان 40 درصد هزینه خدمات تا سقف مبلغ 20 میلیون ریال بهرهمند شدند. علاوه بر یارانه طرح حمایتی مذکور، این گروه از اعتبار 1 میلیون ریالی عضویت جدید در باشگاه مشتریان با تخفیف 100 درصدی به عنوان هدیه عضویت و نیز اعتبار 5 میلیون ریالی طرح ویژه اعضای باشگاه مشتریان، استفاده کردند.
30 میلیون ریال اعتبار برای اعضای هیئت علمی دانشگاهها (50 درصد تخفیف)، 10 میلیون ریال اعتبار ویژه همه اعضای باشگاه مشتریان ( 20 درصد تخفیف)، 5 میلیون ریال اعتبار ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد ( 40 درصد تخفیف)، 30 میلیون ریال یارانه ویژه شرکتهای دانشبنیان (50 درصد تخفیف)، 50 میلیون ریال اعتبار ویژه سرآمدان علمی و اعضای پسا دکتری خارج از کشور (90 درصد تخفیف) و 20 میلیون ریال اعتبار ویژه اعضای بنیاد ملی نخبگان (90 درصد تخفیف) بخشی از حمایتهای ویژه این باشگاه برای گسترش چتر حمایت از تامین خدمات آزمایشگاهی است که در راستای توسعه و اجرای پژوهشهای کاربردی و عملی در کشور انجام شده است.
علاقهمندان برای دریافت راهنمای ثبت نام و فعالسازی اعتبار به باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی مراجعه کنند.