صفحه اصلی

مدیر آزمایشگاه‌های شرکت دانش‌ بنیان خاک آزما نگین از ارائه خدمات آزمایشگاهی به دانشجویان، پژوهشگران و صاحبان صنایع در حوزه هایی چون آب، خاک، محیط زیست و مواد غذایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، محمدعلی مرشدی مدیر شرکت دانش‌بنیان خاک آزما نگین با اشاره به فعالیت این مجموعه فناور در حوزه‌های آب، خاک، محیط زیست و مواد غذایی گفت: دامنه وسیعی از آزمایشات در حوزه شناسایی سموم و آلاینده‌ها در این مجموعه آزمایشگاهی انجام می‌شود.

 

مرشدی به فعالیت‌های آزمایشگاه معدنی این شزکت اشاره کرد و گفت: در این آزمایشگاه، آنالیز و سنجش عناصر سنگین ترکیبات و عناصر موجود در مواد غذایی، گیاهان و فرآورده‌های کشاورزی انجام می‌شود.

 

مدیر مجموعه آزمایشگاهی شرکت خاک آزما نگین از ارائه مشاوره های علمی و فنی به صاحبان صنایع، شرکت‌های دانش‌ بنیان و پژوهشگران گفت و ادامه داد: در زمینه تولید مواد غذایی و میکروبیولوژی کارهای تحقیقاتی با همکاری پژوهشگران و همچنین شرکت‌های دانش‌ بنیان انجام شده است.

 

تخفیف‌های ویژه برای دانشجویان و پژوهشگران

مرشدی، نقش‌آفرینی متخصصان و فناوران در ارائه خدمات کیفی و کارآمد به متقاضیان را اثربخش دانست و بیان کرد: در حال حاضر 40 نفر در این مجموعه فناور مشغول به فعالیت هستند و در حوزه های گوناگون شیمی، خاک شناسی، میکروبیولوژی، صنایع غذایی و دیگر حوزه‌ها تخصص دارند.

 

مرشدی با اشاره به ارائه خدمات آزمایشگاهی با تخفیف ویژه برای اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی افزود: علاوه بر تخفیف‌هایی که در قالب اعتبار و تسهیلات به اعضای باشگاه مشتریان ارائه می‌دهیم، برای پژوهشگران و دانشجویانی که طرح های تحقیقاتی در دست انجام دارند، تخفیف‌های قابل ملاحظه‌ای را در نظر گرفته‌ایم.

 

مدیر مجموعه دانش‌بنیان خاک آزما نگین با اشاره به همکاری در پروژه‌های پژوهشی اظهار کرد: دانشجویان، استادان دانشگاه و پژوهشگرانی که کار تحقیقاتی داشته باشند، می‌توانند از خدمات آزمون و مشاوره این شرکت استفاده کنند.