صفحه اصلی

شرکت پارس لیان اروند، به عنوان یکی از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی، با ایجاد شعبه‌های مختلف، خدمات بازرسی و کنترل کیفیت را در سراسر کشور ارائه می‌کند.

فرشته حسین زاده مدیرعامل شرکت فنی مهندسی پارس لیان اروند با اشاره به فعالیت این مجموعه فناور و آزمایشگاهی در حوزه کنترل کیفیت، بازرسی و مشاوره گفت: این مجموعه، از سال 1386 در زمینه کنترل کیفی کالاهای صادراتی و وارداتی در حوزه هایی همچون نساجی، سلولزی، آرایشی-بهداشتی، تعیین ماهیت کالا، روغن های خام و خوراکی و فراورده های نفتی فعالیت دارد.

 

وی با بیان این‌که شرکت پارس لیان اروند در شهرستان خرمشهر فعالیت خود را با آزمایشگاه نساجی و تعیین ماهیت آغاز کرده است، ادامه داد: پس از یک سال دامنه کاری خود را در زمینه  کنترل کیفی فراورده های آرایشی-بهداشتی و سلولزی گسترش داد.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی گفت: دوره های آموزشی آزمایشگاهی با توجه به دامنه کاری آزمایشگاه و همچنین دوره های مدیریت کیفیت برای مسئولین کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و آزمایشگاه های همکار سازمان ملی استاندارد توسط این مجموعه برگزار می شود.

 

 

مدیر عامل پارس لیان اروند، با اشاره به نقش آزمایش‌ها در پژوهش عنوان کرد: جوامعی که به استقلال ملی و اهداف‌ توسعه‌‌ای اهمیت می‌دهند در برنامه‌ریزی های علمی خود، پژوهش را در اولویت نخستین قرار داده‌اند. 

 

وی افزود: مراکز صنعتی و خدمات آزمایشگاهی با توجه به در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص در زمینه فنی و مدیریتی می توانند تجربیات خود را با واحد های تولیدی و کارخانجات به اشتراک بگذارند و باعث تولید یک محصول با کیفیت شوند. به گفته حسین زاده، بـرای برقـراری و پـایداری ایـن ارتـباط، لازم اسـت فعالیـت هـای آموزشـی و پژوهشی این مراکز براسـاس نـیازهای حال و آینده جامعه، به ویژه نیازهای صنعتی، تدوین شود. هـمچنیـن بقـا و رشـد مراکـز صنعتی در گرو همگامی با تحولات علمی و فناورانه است.