صفحه اصلی

شرکت آزمون صنعت خلیج فارس یکی از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که خدمات آزمون و تحلیل را در حوزه تجهیزات خودرویی ارائه می‌کند. 

سید ایوب موسوی مدیر شرکت آزمون صنعت خلیج فارس در خصوص فعالیت­ های شرکت گفت: این شرکت بهره‌مند از 9 آزمایشگاه لوله، سیم و کابل، لامپ و روشنایی، تسمه خودرو، مخازن تحت فشار، رادیاتور، نفت، سوکت و آزمایشگاه کوئل است که همگی آن‌ها دارای استاندارد 17025 هستند.

 

این فعال حوزه آزمایشگاهی، ضمن تاکید بر اهمیت تمامی آزمایشگاه­ها، آزمایشگاه نفت را دارای گستره بیش‌تری از فعالیت‌ها دانست و افزود: آزمایشگاه رادیاتور این مجموعه دارای فناوری پیشرفته  است و خدمات منحصر به فردی را در این حوزه ارائه می‌دهد.

 

موسوی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط در حوزه آزمایش تجهیزات خودرو گفت: در حال حاضر دوره آموزشی و ارائه مدرک و گواهینامه به صورت غیر مستقیم و به کمک موسسات واسطه صورت میگیرد. البته دوره های آموزشی در برخی آزمایشگاه­ها نظیر آزمایشگاه مخازن صرفا به منظور یادگیری برای متقاضیان برگزار شده است.

 

 

مدیر شرکت آزمون صنعت خلیج فارس در رابطه با مخاطب اصلی این مجموعه گفت: واردکنندگان تجهیزات خودرویی، مخاطبین اصلی این آزمایشگاه­ها هستند و در ردیف بعدی میتوان از تولیدکنندگانی نظیر تولیدکنندگان لامپ و ... نام برد ولی همچنان بیشتر تاکید بر کالاهای گمرکی است.

 

این فعال حوزه آزمایش و تولید با تاکید بر نقش شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بر ایجاد تعامل و شبکه سازی عنوان کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری­های راهبردی می‌تواند با توجه به نقش کلیدی خود، میان مدیران و کارشناسان تعامل بیش‌تری ایجاد کرده و دیدگاه‌های آنان را برای تصمیم گیری و  ارائه خدمات هم‌افزا و هم سو کند.